ZO EXTREEM BLIJ!!!! Eindelijk een eisprong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pancakes, 9 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Oja en dag 13 valt nog mee trouwens, Pitahaya. Gebruik je wel testen of temperatuurdingen? Nergens last van ook?

2. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ach pancakes..
    Zo herkenbaar.

Omarm het bloed haha!
    Zal ik bijna zeggen.
    Ik heb echt in m'n eentje n feestje gevierd toen ik eindelijk
    ongesteld werd. (Waren toen nog niet aan het proberen)
    Na de 10wkn na curettage kon ik ook wel janken.
    Zo onzeker werd ik ervan.
    Fijn dat het nu lijkt de functioneren voor je!!

Pitahaya ken ik v andere topics..
    Meid.. dat ei duurt eindeloos.. ik zie je cyclussen..
    Waardeloos.
    Hier CD24 en alle hoop lijkt weer gevlogen.
    Incl m'n slijm etc. :(

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ja, jeetje. Wij kunnen elkaar de hand schudden. Die lange cyclussen zijn echt hopeloos inderdaad.
    Dag 13 valt nog wel mee maar dat ik ook nog 13 dagen moet wachten op een eitje duurt wel lang. Ik heb nu maar een gemiddelde cyclus van 39 dagen genomen.

Wanneer ga je testen pancakes?

Doe jij iets van ovulatietesten Appelsientje?

Ik begin met ovulatietesten op het moment dat ik veel afscheiding krijg. Dat is altijd wel een goed teken bij mij. Ik merk nu wel dat er iets gebeurt want het is niet meer gortdroog van onder zeg maar. Maar nog lang geen vruchtbaar afscheiding hoor!

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Pitahaya, ik ben 2 keer in een lange cyclus zwanger geworden (eerste 43 dagen, tweede keer 39 dagen geloof ik), dus het kan wel! Alleen moet je wat meer geduld hebben ;)

5. Pitahaya

Ja, klopt hoor. Ik ben vorige keer ook zwanger geraakt in een lange cyclus. Maar ik heb wel het gevoel dat ik niet elke cyclus een ovulatie heb. Dus dit zorgt voor veel minder kansen. Mja, we wachten het af!

6. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Oh joh, wat superakelig al die lange cycli. Ik ben echt benieuwd hoe het bij mij gaat worden. Ik heb nog steeds lichte krampjes en af en toe bloed bij afvegen dus wellicht dat het toch mijn ongi wordt die vroeg komt.

7. Pitahaya

Ben benieuwd hoe het bij jou gaat aflopen zeg. Zou best kunnen hoor dat je toch iets eerder ongesteld word.
    Afwachten dus...

8. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Ja, ik ben ook heel benieuwd. Ik merk toch een lichte teleurstelling nu ik dreig echt ongesteld te gaan worden. Iets wat ik me een paar weken geleden nog nooit had voor kunnen stellen. Aan de andere kant: dan kunnen we door en hoop ik dat mijn tweede cyclus gewoon netjes minder dan 40 dagen wordt ;)

Aan weer de andere kant: ik twijfel nog steeds of ik echt ongesteld ga worden. Ik zie af en toe nog steeds bloed bij het afvegen, maar het is nog geen menstruatie. Ik voel wel vage menstruatiekrampen, maar toen ik nog aan de pil was en dus gewoon onttrekkingsbloedingen had en ook vroeger voor mijn pil, deed het toch echt altijd wel pijn. Dat is nu niet, het is gewoon dat ik voel dat er wat gebeurt, en af en toe een licht krampje...

Heel spannend allemaal. Ik ben benieuwd hoe het morgen is. Het moet wel echt doorzetten om een goede menstruatie te zijn. Nu lijkt het nog nergens op :D

9. Pitahaya

Pff ja lastig zeg, want je kan er niks over zeggen nu.
    En snap wel hoor dat je dan toch stiekem teleurgesteld bent, ondanks dat je zei van: alles is goed, zolang mijn lijf maar weer werkt.
    Het is echt afwachten...
    En inderdaad ,ik hoop dat je volgende cyclus gewoon netjes 28 dagen is. :D en dan daarna zwangerrrr! Of nu al natuurlijk. Ik gun het je van harte!

10. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Je bent een lieverd. Ik gun het jou ook! Hoop iig dat je snel meer duidelijkheid en structuur in je cycli krijgt. Nou, ik denk dat bij mij toch echt een ongi is. Vanmorgen echt veel bloed bij afvegen. Nu toch maar een maandverbandje in gedaan. Vind het nog steeds heel gek dat ik er praktisch geen last van heb en dat het zo weinig is, maar goed, het zal wel in de war zijn allemaal.

11. Pitahaya

Het zou kunnen dat je niet echt een 'goede' ovulatie heb gehad. Dat er wel baarmoederslijmvlies is opgebouwd maar dat er uiteindelijk geen eitje is gesprongen. Dat kan verklaren waarom je ook eerder ongesteld bent geworden. Dit gebeurt bij mij vaak bij langere cyclussen.
    Ik ben dan ook als ik het gevoel heb dat er niet echt een goed ei was zeg maar, dat ik dan minder ongesteld ben. Misschien bij jou ook? Of het moet nog even doorzetten....

Je kunt dan wel weer een nieuwe ronde in in iedergeval!!

Hier langzaam aan wat slijmeriger van onder. Jeej. Is een goed teken. Nog lang geen ovulatie hoor, maar er zit hopelijk wat aan te komen.

12. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    @Pitahaya, nou hoera, handtekening is iig aangepast! Ik ga het gewoon meemaken. We merken het wel. Ik ben benieuwd wanneer dit stopt en wat er nu verder gaat gebeuren.

En yay voor jou! Heel fijn hè, ah ik was zo blij toen ik merkte dat er wat gebeurde. Heb je enig idee hoelang het vanaf dit punt nog duurt? Lijkt mij dat er nu binnen een week wel een eitje springt of niet?

13. Pitahaya

Nou, heb geen idee. Laatste twee keren op toilet weer niks. Ik heb dat soms. Dan weer meer afscheiding en dan weer minder... Blegh. Zal nog wel even duren *we wachten geduldig af*

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    He, toch jammer Pancakes! Nu vol goede moed door naar een hopelijk veeeeeel kortere cyclus. (Of nouja, hij mag wel negen maanden duren, maar dan wel met een leuke reden graag. :D)

15. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Nou ik ben inmiddels alweer volledig gewend aan het ongestelde gevoel hoor. Hier heb ik zo naar uitgekeken en ik zit nu eigenlijk op dag 3 en ik ben er alweer he-le-maal klaar mee, hahaha. Heb gelukkig echt 0 pijn, da's heel prettig. Maar 't blijft altijd maar een smerige bedoeling.

Hoe ist met jullie girls? Pitahaya? Hoe gaattie? Begint het slijm al wat toe te nemen (ook een vraag die je in het dagelijks leven nooit aan iemand zou stellen he :D)? Micchan, jij nog updates?

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha ja vreselijk he.. Het is dat het 'nodig' is maar anders kreeg ik het met alle liefde van de wereld nooit meer. :p Wel fijn dat je geen pijn hebt!

Hier geen updates, bloeden is bijna gestopt en nu maar weer wachteeeeeen. :) Vind het een raar idee trouwens dat ik 'al' op dag 8 zit. In het begin gaat het altijd wel snel, maar als er weer dertig, veertig, vijftig, zestig dagen voorbij zijn, manmanman.. ;) Maarja. :p

17. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Lekkere late reactie! Ja, het gaat hier nu ook weer 'snel'. Ik zit nu ook op dag 8 weer. Na alle dagen wachten ben ik wel even benieuwd hoe lang het nu weer gaat duren, hoewel ik er wel een goed gevoel over heb. Ik heb het idee dat ik nu meer 'activiteit' voel dan de vorige keer.

Hoe gaat het nu bij je? Al enig gevoel dat er een eisprong oid aankomt? Of nog niet?

Ik ben dus in totaal 3 dagen ongesteld geweest. Helemaal niet zo heftig als ik dacht en geen pijn dus. Prima! Heel blij dat ik van die pil af ben, want dit was zoveel prettiger.

Wel een maf feitje: net ineens (op dag 8 van cyclus dus) 4 dagen nadat menstruatie klaar is na het plassen nog een héél klein beetje roze afscheiding. Heel zachtroze en bijna niets, maar het was er wel. Ach, het blijft prettig te ervaren dat er wat gebeurt. Ik denk dat ik de ovutesten er vanaf vandaag weer bij pak. Ik hoop dat ik netjes volgende week mijn eisprong heb. We gaan het meemaken.

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik ben zelf ook niet de vlotste zie ik. :D Heb het topic er al een keer of drie bij gepakt en vergeet het dan iedere keer. Ik hoop dat je gevoel het juist heeft! Zou fijn zijn als je na zo lang wachten nu wel weer normale cyclussen krijgt.

Ik heb geen flauw idee, ik merk daar niks van als het zo is, haha. Had een paar dagen geleden wel megahoofdpijn en toen ik dat aan mijn zus vertelde, was het eerste wat ze zei naderende eisprong, maargoed, dat zou wel erg vroeg zijn geweest. Ik wacht gewoon verder af. :)

Dat heb ik soms ook! Is het opgehouden, voor de zekerheid toch nog een verbandje maar nee hoor, niks meer. Haal ik dat verband eruit, kan die onderbroek een kwartier later in de was. :x
    Leuke praat zo. ;) :)

Ik wilde vragen of je weer ovulatietesten ging gebruiken maar ik zie nu dat je dat al had geschreven, ja dus haha. Ik duim mee voor een eisprong binnenkort!

19. Maantje88

Maantje88 Niet meer actief

Wat super!! Veel succes!

20. Dotje900

Dotje900 Lid

22 jan 2017
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super nieuws!!!