Haay allemaal Ik heb 16 nov mijn 2e echo gehad het zag er allemaal goed uit en de baby was goes gegroeid. Ook was ie heel erg druk veel aan het rollen enop en neer aant stuiteren. Ook zwaaide die was zo leuk dat staat ook vast op de echo. Maar aangezien ik nu 11 weken ben en het kindje nu al erg druk is wat ik nu mog niet voel kan het dan zijn dat het een druktemakertje blijft iemand ervaringen mee?
Hahah ke je gevoel ben nu bijna 21 weken en voel haar sinds week 18 en ook een druktemaker op alle echo's (meerdere ivm medische indicatie) ' ze is bij mij nog druk maar in vlagen verder in de zwangerschap heb ik nog geen ervaring mee
Zegt helemaal niks hoor. M'n tweede kindje lag in een uur maar 5 minuten stil en dat 24/7. Voelde haar de hele dag, ze is nu erg rustig en kan ook erg druk zijn . M'n eerste was erg rustig en nu behoorlijk druk.
Dat zegt niets, heb ik altijd begrepen, haha. Volgens mij zijn toch alle baby's rond dat termijn erg beweeglijk?
Ik herken het en tot de dag van vandaag is mijn kleine erg aanwezig, zeg maar. Tuurlijk heeft ze ook haar minder drukke dagen en dat is soms wel ff fijn. Of het straks als ze geboren is ook zo zal zijn??? Geen idee...dat wordt afwachten.
Rond dat termijn stuiterde onze dochter ook in m'n buik, later toen ik haar begon te voelen was ze ook nog redelijk druk, Veel schoppen. Als pasgeboren baby was ze heel rustig, maar nu.... Een klein druktemakertje 😅
Nou in me buik druk maar nu... ook druk zit geen rust in zijn kont haha, als pasgeboren ook heel alert maar wel rustig.
Ik had 2x een druktemaker in mijn buik. Die me op het eind ook vooral 's nachts wakker hielden. Maar het waren allebei rustige baby's die snel door sliepen 's nachts.
Met dit termijn zijn het nog soort 'stuiptrekkingen' en geen bewuste bewegingen. Fijn dat de echo goed was!