Ik schrik ervan

Discussion in 'De lounge' started by mariska1976, Mar 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

Feb 12, 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Nou dames,

Ik ben me eens goed geschrokken.
    Een van de mama's bij mij op school heeft heel wat meegemaakt,maar wat ik nu hoorde van haar heeft mij flink geschokt.
    Haar zus was een ex collega geweest en van haar hoorde ik veel van haar zus,waarvan haar zoon nu bij mijn dochter op school zit.
    Het begon allemaal een aantal jaren geleden.
    Ze heeft kanker gehad,dat ze overleefd heeft.Al heel gauw telde ze aan......In dat zelfde jaar werd ik zwanger van mijn 1e kindje.
    Helaas ging het met 7 maanden mis.Op mijn verjaardag werd haar kindje(een meisje) doodgeboren.Het was heel treurig....
    In het zelfde jaar dat mijn dochter geboren werd,telde ze weer aan.
    Maar ze had veel angst dat ze dit kind ook weer ging verliezen.In december zat dan de schrik bij haar goed in.Alsof het niet genoeg was,overleed op 1e kerstdag haar vader en een maand daarna kreeg ze een zoon.
    Daarna sukkelde ze met haar gezondheid.En 2 jaar terug overleed haar moeder ook nog eens.
    Omdat ze flink was,zou ze een gaistrick operatie ondergaan,want haar zus heeft het ook gehad.Gezien haar toestand was dit niet meer mogelijk.want dan zal ze de operatie niet halen.
    Balen!!!!!
    Vorig jaar werd ze opgenomen voor haar hart,ze moest het rustiger aan gaan doen.
    Nu kwam ik haar tegen en ze vertelde me,dat haar vaten niet goed meer waren en de arts haar letterlijk vertelde,dat ze lichamelijk op was............
    Ik schrik hiervan.Ik hoop echt dat ze nog lang blijft leven,zodat haar zoon nog lang van haar kan gaan genieten.

Ik moet dit even van me afschrijven,want zij heeft zolang ik haar en haar zus ken zoveel pech in de laatste jaren gehad,dat gun ik niemand toe

2. EnBee

EnBee Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    1,147
    9
    38
    Ik snap het niet helemaal, het is een beetje warrig geschreven, maar het is idd wel ernstig wat ze heeft meegemaakt :(.

Weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen... Sterkte (?).

3. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

jeetje....goed dat je het van je af schrijft, een pittig pakket om mee rond te lopen...
    verdrietig dat ze zo'n zwaar leven heeft...ik hoop ook dat ze er nog lang mag zijn voor haar zoontje en verdere vrienden en familie...
    zij zou zo'n persoon zijn die je opgeeft voor een verzorgd relax weekendje...

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

jeetje zeg! dan heb je ook een klein kindje. en dan kan het eigenlijk alk moment gebeurd zijn! bah

5. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

Feb 12, 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Nou weekeindje.Maak er maar een week van.Maar het is behoorlijk pittig:(

Share This Page