Hoi, Ik ga binnenkort sinds lange tijd weer es naar de sauna. Niks bijzonders zul je denken. Maar ik ga meestal naar een damesdag. Alleen dit keer wil mijn man ook heel graag mee, dus gaan we naar een gemengde dag. Nog steeds geen problemen mee. Maar, bedenk ik nu, wat als ik nou een bekende tegenkom, zoals een collega, een werkgever of een buurman ofzo. Dat lijkt me toch wel wat ongemakkelijk. Is dat jullie wel eens overkomen en wat vinden jullie hiervan?
O, dat maakt mij dus echt geen mallemoer uit.. Ik ben dan misschien bloot, maar de ander dan toch ook, nietwaar?? En 't is toch niet zo dat je betrapt wordt op rare dingen of zo, je gaat gewoon lekker naar de sauna, net als bijvoorbeeld de buurman.
wij gaan daarom niet naar een sauna in de woonplaats. en als ik ze dan toch tegen kom ach hun zijn ook naakt en ik denk altijd maar zo ik ben de knapste (ahhumm)
Daar kan ik niet zo wakker van liggen. Ik kwam vaak vriendinnen van mn moeder tegen, vond het juist gezellig! En ik ga zelfs weleens met mn collega..
wij gaan altijd naar een sauna in een andere plaats . nog nooit een bekende tegen gekomen. zou me wel ongemakkelijk voelen maar aan de andere kant hij of zij is ook naakt dus zal zich ook niet helemaal prettig voelen. gewoon er om lachen en de volgende keer samen gaan dan maar he
Maarja, als al die buren ook naar een andere plaats gaan, kom je ze daar alsnog tegen Hier 1x geweest. Ik heb toen iemand gezien die ik ken maar ik weet nog steeds niet waarvan... Ik denk nog altijd de vrouw van een van mijn collega's maar weet het dus niet zeker.
Misschien ben ik te preuts, maar mij krijg je niet binnen in een gewone sauna met een heleboel vreemden. Ik ga enkel naar een prive-sauna.
ik ben 1 keer met een vriendin meegeweest naar een gemengde sauna, in Harderwijk, nou dat heb ik geweten, er zat de hele tijd een kerel (die nogal trots was op zijn zakie) te proberen contact met ons te leggen en ons steeds achterna lopen en "toevallig" ook in het bubbelbad komen zitten, blegh! niks voor mij, misschien ben ik toevallig die ene keer de verkeerde tegen gekomen maar ik ga niet weer! met kleren aan wijs ik mannen iets makkelijker en zelfverzekerder af
ik zou dat niet tof vinden. zeker als het een man betreft: wederzijds embarassing gewoon! maargoed, dat risico is nihil want ik haat sauna's
Ik was 16 jaar oud en kom in mijn blote kont de sauna in gehuppeld en ik sta oog in oog met mijn leraar geschiedenis . Niet bepaald prettig, maar voor mijn leraar nog minder want hij ging linea recta naar de kleedruimte. Als ik nu iemand tegenkom, wat bijna nooit gebeurd, vind ik dat geen enkel probleem. Voor mij is er geen verschil tussen naakt of badkleding aan.
Whahaha..Trees! Nou, dat ik zou echt super genant vinden zeg, je leerkracht. Gelukkig ging hij weg...kon jij lekker blijven hupsen
*proest* Gauw je zonnebril gehaald en eerst eens eventjes de bevolking geinventariseerd zeker Het zou een giller zijn geweest als meneer Geschiedenis nog een ander huppeltje bij zich zou hebben, een lerares ofzo
@trees: denk dat bij hem de historie zijn lijf ook al meer onderhanden had genomen dan jouw strakke lijfje he! maar vind je dat nu niet meer genant dan, stel je komt je baas tegen, of je gyn, of ehhh (ik noem maar een paar van mijn angstbeelden, hoewel: mijn gyn ' kent ' me al van binnen&buiten )
De gyn zou ik nog het minst van wakker liggen Ik zou het ook niet zo tof vinden om (weer) een bekende tegen te komen.. Ligt er wel een beetje aan wie trouwens.. Kwam ooit een jongen tegen die ik ben tegengekomen in de kroeg, hij wou me versieren en ik heb hem afgewezen.. Voelde me toch wel een beetje lullig Maar hij voelde zich dubbel lullig denk ik Mijn ouders gaan altijd naturistisch kamperen en ik dus ook toen ik nog met ze mee ging (en het liefs nu nog maar vriendlief wil niet..). Ben op een camping in denemarken verschillende bekenden tegengekomen maar vond dat nooit zo erg. Weet ook niet waarom eigenlijk
Hihi mijn geschiedenisleraar was inderdaad niet meer een strakke adonis. @Genant. Geen last van (al hoewel, stel nu mijn gynaecoloog in blote pielemans voor...). Mijn ouders zijn nudisten en hebben o.a. een jaarabonnement op de sauna. Ik ben als het ware groot gestoomd in het Turks stoombad. Mijn eerste woorden waren dan ook 'bil' en 'bloot' . Ik denk dat ik daardoor gewend ben geraakt aan de blote billenparade.