manlief heeft net gebeld.... wat vind ik dit erg zeg.. ik wou dat ik bij hem was zit hier maar en kan niks doen maar goed wacht het volgende telefoontje maar weer af mitchell is onrustig ga die maar even troosten
lief van je meid maar je zit ook met je kids en ik wil je niet lastig vallen met mijn gezeur.... als mensen hier op zwp het niet willen horen of lezen dan doen ze dat niet hihi maar als ik je bel moet je het wel aanhoren tis gewoon zo zenuwslopend dat we nu echt moeten wachten.. hoeist met de kids?
jee heftig hoor, is idd erg vervelend als je alles tegelijk krijgt, is het 1 nog niet voorbij, heb je het volgende weer..heel veel sterkte en dikke knuff..
Met de kids gaat goed. En jij valt me nooit lastig en als het niet uitkomt op dat moment zeg ik het eerlijk.
Wil je een stukje taart om mee te vieren, als dat nog past na de shoarma dan moet je even bij de juli 2008 mama's zijn. Fijn je even aan de lijn te hebben gehad.
opa is zaterdag morgen overleden... gisteren zijn we naar maastricht gegaan en hebben we bij familie gelogeerd vandaag was om 10u de crematie we zijn pas net weer terug. hopelijk hebben we voorlopig geen begravenissen enzo meer
och meid het zit jullie niet mee idd de laatste tijd. heel veel sterkte met alles en een knuffel voor jou! x
Dat zat erin hè dat het zou gebeuren. Was mannetje er wel bij toen het zover was? Heel erg gecondoleerd ook voor manlief. Dikke knuf van ons alle 5. Snap Casey het een beetje?