Hallo Allemaal, Zoals het onderwerp al zegt ben ik benieuwd of iemand ervaring heeft met de predictor vroege zwangerschapstest? Mijn mbk (app op telefoon) zegt dat ik die vanaf vandaag kan gebruiken. Nu heb ik wel enkele symptomen die op een zwangerschap kunnen wijzen. En ondanks dat ik over 2 dagen mijn menstruatie zou verwachten heb ik daar nog geen symptomen van dat dat eraan komt. (wat ik anders wel heb) Ik vroeg me dus af wat de ervaringen met die test zijn, of ze betrouwbaar zijn zo vroeg al. En wat zeggen jullie die test halen of afwachten? Ben benieuwd naar jullie visie
Ik hoor en lees alleen maar negatieve verhalen over die test! Hele onbetrouwbare resultaten. Kruidvat 2v5 testen worden hier vaak aangeraden en ik gebruik zelf de Sensitest testen 6 voor 13 euro.
Oke dus jij zegt afwachten maar, of kun je die sensitesten (van welk merk zijn die) ook nu al gebruiken?
ja klopt de verhalen hier zijn bijna alleen maar nega, Maar ik heb bijna 4/5 dagen voor mijn nod ook deze test gebruikt, en hij was knal positief. een paar dagen laten met cb digi over gedaan en het was nog steeds posi. succes hoor met testen
Die Predictor Vroegtest (dus niet de gewone Predictor) staat hier inderdaad erg slecht aangeschreven. Eigenlijk kun je niks met die uitslag en moet je dan sowieso nog een ander merk test doen. Wat ik heb gelezen aan ervaringen: -iemand bleek zwanger kraanwater te hebben - iemands man bleek zwanger - vrouwen die niet zwanger zijn, krijgen een tweede streepje te zien - vrouwen die wel zwanger zijn, testen negatief met deze test Sensitest is inderdaad wel goed. Verder Etos 2 voor 5 euro of de Kruidvat 2 voor 5 euro (maar daar zijn de laatste tijd ook wat klachten over) En anders wachten tot NOD en een Clearblue doen.
Onbetrouwbare test!! Ik ben nog altijd fan van de kruitvat 2 voor 5 euro testen. Echte goede testen waar je héél vroeg hcg mee opspoort.
Dank jullie voor de reacties, ik denk dat ik het maar gewoon ga afwachten. Als de ervaringen zo wisselend zijn wil ik het risico niet lopen op een positieve test terwijl ik helemaal niet zwanger ben. En als ik gewoon geduld heb en de menstruatie komt gewoon dan scheelt dat ook weer in de portemonee he haha. We zullen het zien volgende week. SPANNEND!!!
Sensitest Zwangerschapstest midstream vanaf 2,99 per stuk | Sensitest De midstream testen kun je vanaf 4 dagen voor NOD gebruiken !
Alleen ik zag dat je die dingen op internet moet bestellen. Voor ik ze dan in huis heb is het al mijn nod en kan ik dus net zo goed een gewone test kopen. Ik zal dus moeten afwachten, al is geduld absoluut niet mijn sterkste kant.
Vandaag helaas mijn menstruatie begonnen, niet zwanger dus. Hopen op meer geluk tijdens de volgende ronde
Hoi, ik heb ook heel veel negatieve verhalen over deze test gehoord. Had zelf ook die App op mijn tel. erg gemakkelijk! Ik heb zelf 2 dagen voor mijn NOD getest met Kruitvat(2voor5,-) toen lichte streep en daarna Clearblue digital gedaan erg tevreden over!! Succes hoop het voor je!! sorry lees net pas je andere berichtje! Op naar de volgende ronde!! Zal voor je duimen!!