Groei explosie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sidmick, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Van begin af aan is ons mannetje al groot geweest. Op alle echos loopt hij wel een week of twee voor.
    Ik moet ook steeds extra bloed laten prikken om mijn suikers in de gaten te houden.
    NU de laatste week/laatste twee weken misschien wel is mijn buik echt buitensporig gegroeit.
    Mensen denken echt dat ik hoog zwanger ben en zo ziet het er ook uit.
    Verder ben ik vreselijk moe en mijn buik trekt aan de bovenkant heel erg maar dat komt natuurlijk door het snelle groeien.
    Denken jullie dat het iets is waar ik me zorgen over moet maken, moet overleggen met de VK of is dit gewoon een kwestie van jammer maar helaas, de ene buik groeit sneller dan de andere?
    Weet niet goed of er iets achter kan zitten en of het iets is om bij de VK aan te geven.

2. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    Ik zou om een groeiecho vragen.

Zegt de vk ook dat je baarmoeder voorloopt?

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Ja er word steeds gesproken over een hele grote baby, vandaar ook dat ik wekelijks bloed moet laten prikken om de suikers in de gaten te houden

4. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik moest afgelopen maandag naar mn vk, ook ik heb een groeispurt en ze denkt dat ik ruim 3 weken verder ben! Heb ook n pens tot en met! Maar ik wil wel een groeiecho om te zien dat die zegt.. want ze zeggen namelijk nog al veel.. en bij mij is het zo dat de baarmoeder ook groter is dan de weken die ik nu eigelijk zou moeten zijn.. vandaar! Misschien toch even overleggen? Succes meid.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Ik heb toch maar even de vk gebelt. Ik moet zowieso wekelijks suiker blijven prikken en met de 30 weken echo gaan ze beslissen of ze me doorsturen naar de gyn.

6. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Mijn baarmoeder lag met 32 weken al op 40 weken,mijn meisje ligt nu inmiddels al 6 weken voor in groei,ze was met 32 weken en 6 dagen al dik 6 pond geschat,heb elke week groeiecho,spuit insuline,maar nog steeds niet onder controle die suiker. Mijn buik groeit ook keihard door vanaf het begin,hier op de foto was ik 32 weken en 6 dagen. Gewoon aankaarten dat je groeiecho wil.

7. jvd1

jvd1 Actief lid

3 aug 2009
    287
    0
    0
    thuis :)
    jemig wat een buik!!!!!!!!!hihi

8. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    Zo een buik heb ik ook!

9. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    De groei van je buik zegt niets over je kindje hoor! Hier werd ik bij mijn eerste op 30 weken al hoogzwanger geschat en bij mijn tweede al rond de 20-25 weken!

Ohja, mijn zoontje liep ook telkens voor op groei! Op 35 weken werd hij al op 42 weken geschat! Uiteindelijk met 39 weken geboren en woog 4315gram en 53cm! Je krijgt ze er ook uit hoor ;)
    En hier geen suikers!!!!

10. Janna

Janna Fanatiek lid

Gelukkig houden ze je al goed in de gaten, wat betreft suikers enzo. En aangezien ze zelf ook al het plan hadden om met 30 wk groeiecho te kijken of je naar de gyn moet worden doorverwezen, nemen ze het wel serieus. Ik zou even dat beslismoment van 30 wk afwachten.

Deel Deze Pagina