Zo gefrustreerd

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Sannie92, 24 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Hallo dames,

Vandaag weer in het ziekenhuis geweest, omdat ik een echo kreeg en een gesprek met de verpleegkundige ivm poliep die is gevonden op de baarmoederhals.

Toen ik eenmaal in het ziekenhuis was begon het bloeden weer erg op te spelen, de verloskundige ging met een eendenbek kijken in mijn vagina, door het vele bloed kon ze geen poliep vinden/of was deze niet aanwezig?

We zullen maar een echo doen zei ze, gelukkig weer een beweeglijk kindje met hartactie, maar daarna zei ze, ''ja dit ziet er goed uit maar ik geef je garantie tot aan de deur''. Zoiets kunnen ze toch niet zeggen?

De woorden van de vlos: ''Tsja wat nu, ga maar naar de verpleegkundige voor een verder gesprek, ik kan de poliep nu niet vinden dus het is of een miskraam of het gaat goed. Fijne feestdagen en als er iets is horen we het wel.''

pff die woorden maakte me zo boos, dat ik maar ben doorgelopen naar de poli. Eenmaal daar aangekomen was er helemaal geen afspraak en ook geen verpleegkundige aanwezig. ''7 januari mag u komen mw, fijne feestdagen he!''

Ik ben gefrustreerd naar huis gegaan en ja wat moet ik nu? wel of geen poliep, wel of geen miskraam, lekker zo voor de feestdagen. Angstaanjagend dit. Sorry moest het even kwijt, dit is echt niet leuk zo voor de kerst.

Liefs!

2. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Snap je frustratie maar denk niet dat ze het zo bot bedoelen.

Het is ook allemaal onzeker en afwachten. Hoop dat je toch beetje kan genieten van feestdagen. Sterkte!

3. Juels75

Juels75 Actief lid

11 aug 2014
    294
    0
    0
    Jeetje, ik begrijp je helemaal. Wat ontzettend naar en onzeker voor je! Heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal goed komt. Dikke knuffel van mij!!!

4. Sannie92

Ja misschien bedoelen ze het niet verkeerd, maar de manier hoe het gezegd werd + er zou een afspraak gemaakt zijn terwijl ze dit helemaal niet geregeld hebben. Het blijft vandaag een zooitje ongeregeld en ik ben nog geen stap verder.

Juels dankjewel voor je digiknuffel:)

5. Delina04

Delina04 Actief lid

14 apr 2014
    192
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb m'n gehele zwangerschap last gehad van hevig bloedverlies.
    Er is nooit een oorzaak gevonden.

Wel hebben ze mij ingeleid naar een vreselijke bloeding met 38+2.

Heb nu een gezonde baby van 1,5 week :)

6. Sannie92

AAh wat een heerlijk positief verhaal :D gefeliciteerd met jou wonder.

Werd jij niet gek van die bloedingen? En je onzekerheid blijft dan ook opspelen vooral in deze kritische weken.

Ik duim maar gewoon dat alles goed komt, maar die ''positieve reactie vanmiddag'' hielp me niet echt goed :p

7. Loesje78

Loesje78 Actief lid

28 okt 2014
    396
    0
    0

Ik vatte ook alles altijd heel negatief op...

Nog steeds mag ik die mensen in het ziekenhuis niet.

Ze zijnook wel een beetje direct en stug...maar misschien dat ze anders t werk niet kunnen doen.

iig kom ik dan bij een vriendin met mijn verhaal en kijkt mijn vriend me altijd aan.... jij ziet echt spoken ...

T is vervelend dat wel...

8. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Je kunt nu idd niks anders doen dan afwachten. Voor hun ziet het er voor nu goed uit maar ook zoals ze zeggen dat kan morgen weer anders zijn... Ze kunnen je nu eigenlijk niet helpen. Ik weet hoe rot die onzekerheid is want ik heb deze zwangerschap vanaf het begin al bloedverlies. Steeds veegjes, met 14 weken had ik een paar dagen heel erg bloedverlies alsof ik ongesteld was en daarna is het weer afgenomen. Toevallig nu 2 weken bloedvrij. Het gaat tot nu toe goed, maar mijn bloedverlies komt van een hematoom en mijn placenta ligt ook nog eens voor de uitgang wat bloedingen kan veroorzaken.

Ik hoop dat alles goed blijft gaan, maar hoe verder je komt in de zwangerschap hoe groter de kans dat het goed blijft gaan.

Sterkte.

Deel Deze Pagina