Wat is nou beter onder de zonnebank,met of zonder creme??

Discussie in 'De lounge' gestart door pinter, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hallo dames,

ik ga sinds een weekje weer 1x in de 2a3 weken onder de zonnenbank,alvast wat bleekheid weg halen nu het voorjaar steeds dichterbij komt.
    Nu lees ik op de poster die daar hangt dat je niks mag smeren,maar krijg van diverse vriendinnen te horen dat ik voordat ik onder de zonnebank ga wel een creme moet smeren??
    Wat is nou het beste,of wat doen jullie meestal??

Groetjes Petra

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ja ik doe altijd wel een creme op ja, anders dan droogt je huis zo uit, althans dat is bij mij ;)

3. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Altijd smeren natuurlijk...het is UV licht en daar moet je je huid wel tegen beschermen....je kan ook onder de zonnebank verbranden en dat is super slecht voor je.
    Bij ons bij Sundays verkopen ze speciale middelen voor onder de zonnebank en er na...smeren, smeren, smeren....is echt het beste!
    Kan me ook haast niet voorstellen dat ze bij een zonnebank studio zeggen dat je niet hoeft te smeren...

Succes met het opbouwen van een bruin kleurtje!

Liefs

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik heb speciale crème voor onder de zonnebank

5. Dana

Dana Niet meer actief

ja wel smeren zou ik ook zeggen, staat dat er niet omdat ze anders bang zijn dat de zonnebank niet goed schoon wordt? voor je huid is het beter om te smeren in ieder geval.

6. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Het is zo'n grote poster die er hangt,met div tips erop zoals een schone huid,een brilletje dragen en geen zonnebrand creme smeren.....
    Ook staan er div huidtypes bij zodat je weet welke je hebt enzo.
    Ik zal straks eens even kijken bij de kruitvat voor een creme dan,heb toch al snel een droog vel hoor.
    Vooor het schoonmaken zal het niet zijn,want dat moet je zelf doen.
    Er staat een spuitbus spray om de zonnenbank mee schoon te maken.

7. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik zal het wel verkeerd begrepen hebben wat er stond,ik denk dat ze bedoelen dat je geen gewone zonnebrand creme mag smeren...

8. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik gebruik nooit wat voor onder de zonnebank en alle cremetjes die ze bij de studio verkopen zijn zonder factor.

Je mag het zelf bepalen of je wat opsmeert ja of nee!

9. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Ik wilde net zeggen.. Je moet volgens mij geen 'gewone' zonnebrand gebruiken, maar creme voor onder de zonnebank. Verkopen ze die niet bij de zonnebankstudio waar je komt?

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    je hebt speciale creme om je huid te beschermen tegen de UV stralen van de zonnebank zoals australian gold maar dat is niet hetzelfde als zonnebrandcreme
    Bij drogisterijen verkopen ze ook zonnebankcreme

11. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik smeer niet. Bij thuiskomst douche ik even en smeer ik me in met mijn favoriete bodylotion.
    Zo lang lig ik er ook niet onder.

12. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik smeer ALTIJD voor het zonnebanken met Biodermal.

13. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Het is bij een sportschool in Nieuw Bergen waar ik ga zonnen,ze verkopen er geen creme nee.
    Je koopt een muntje en je hebt dan een sessie van 15 minuten....ben vandaag net 10 minuten geweest,toen voelde ik dat het genoeg was voor mijn lichaam!

14. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Zo raar is het niet hoor, niet smeren...vroeger werd altijd afgeraden iets te smeren omdat het in je huid kon branden of gaan irriteren of zo.

Nu denk ik dat het er meer om gaat dat als je huid goed gehydrateerd is dat je makkelijker bruin wordt, en omdat het fijner is omdat je huid van de zonnebanken van vandaag heel erg uitdroogt.

Ik smeer zelf soms, maar vaak heb ik me al ingesmeerd met bodylotion thuis. Dus smeer ik gewoon weer na het douchen. Daarbij vraag ik me ook wel af wat er in die speciale lotions dan zit behalve vitamine E en zo.

Charlie

Deel Deze Pagina