Was trouwens zaterdag All you need is love aan het kijken, en toen werd dit nummer gezongen aan het eind. Daar moesten de verliefde stelletjes op dansen... Vond het al zo'n vreemde tekst voor verliefden.. maar nu ik ook de reden achter het liedje weet, vind ik het zo apart om zoiets te draaien voor stellen die juist net weer bij elkaar zijn? Robert die zei zelfs nog tegen een stel ouders: misschien is dit voor jullie wel toepasselijk. Omdat die kinderen in een ander land wonen. Of denk ik dan krom? Maar het is een erg mooi nummer! En hij zingt het ook echt met heel veel gevoel.
O my Lara, wat een nachtmerrie moet dat voor jullie zijn geweest. Gecondoleerd, kan me voorstellen dat dit een heel speciaal nummer voor je is. Mooi om de nummers eens op een rijtje te zien hier, dan kan ik een cd'tje maken. cynnie, dat is ook erg heftig zeg! Leonie, helemaal niet dom hoor dan heb je het niet meegekregen. Het nummer is geschreven voor zijn buurjongetje dat overleden is aan de gevolgen van kanker Ik denk aan de mensen die dit hebben moeten doorstaan en dan denk ik, kon ik maar wat betekenen voor zulke mensen. En natuurlijk projecteer je dit ook op je eigen situatie.
Hoop het ook kijk de kans dat hij het overleefd is ook dan nog niet groot maar je hebt er in ieder geval alles aan gedaan om hem te helpen die kleine kaj die 2 dagen met mij zoontje scheelt Veder was vooral het applaus zooooww overweldigend niet normaal! Bij het liedje dochters krijg ik ook altijd een traan ik wil dat liedje graag als ik ga trouwen
@Tamale, hij zei dit tegen een stel waarvan de vrouw een onzekere toekomst tegemoet gaat omdat zij ook een vorm van kanker had. Zij hebben ook kindjes. Erg eigenlijk hoe vaak je het hoort.
Ik moet echt altijd huilen om dit nummer Bløf - Een Manier Om Thuis Te Komen - YouTube Vooral het refrein: zo ontzettend mooi! Oh, en om deze ook Ilse de Lange - I Still Cry - YouTube Ik moet altijd aan mijn opa denken. Hij overleed toen ik 12 was, maar ik mis hem nog steeds elke dag (ik ben 30...)
O mag dat niet. Ik haal de link maar weg dan. thx Cynnie. Mvs ik ga ze vanavond luisteren, ben benieuwd of ik ze ken.
Jahoor om meerdere nummers, ik heb lopen brullen bij de musical tarzan als ik goed luister en ervoor opensta dan wel...
Ik ben mijn vader verloren toen ik 15 was door een ongeluk dus bij dit liedje krijg ik het ook altijd te kwaad... En bij het liedje van Blof zo mooi moet ik nog steeds af en toe huilen door onze ma afgelopen okt....
Ik heb dat altijd bij het nummer van Frank Sinatra-My Way. Echt vreselijk,als ik dat nummer hoor dan moet ik zo aan mn broer denken die 10 jaar geleden overleed aan leukemie. Dat nummer is niet gedraaid op zn begrafenis maar toen ik het vlak daarna hoorde op de radio ging bij mij de kraan open. Stom he zo'n oud nummer en dat slaat dan op zo'n jong iemand (21 jaar).Tenminste zo ervaar ik dat. Ook bij Blof-Dansen aan zee krijg ik het benauwd.
Muziek laten bij mij emotie.s los komen zonder dat ik het wil. Er zijn bepaalde nummers waar van ik zeker weet dat ik ga huilen. Die zet ik soms expres op. En voel vooral vandaag ook die behoefde om deze nummers op te zetten. Geeft z.n verlichting. Muziek is een mooie herinnering aan mooie,en goede en slechtetijden.