Zo gek gevoel.. Zou het een tweeling zijn??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mariska3010, 12 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Hier had ik alleen bij m'n vorige zwangerschap kwalen voor twee, maar dat bleek helemaal mis te zijn. Ze dachten zelfs nog even een mola. Dus ik ben van mening dat het geen graadmeter is.

2. mariska3010

mariska3010 Bekend lid

28 apr 2011
    509
    1
    16
    utrecht
    We zijn geweest dN ze denken dat ik minder ver was of?? Er was niets van te zeggen alleen een vruchtzakje...nu moeten we aankomende zaterdag weer voor een echo spannend...

PS sorry dat de reactie even duurde ben behoorlijk ziek geweest in de tussentijd samen met de oudste en de jongste het heerst pff nu maar weer opkrabbelen.😉

Liefs van een zenuwachtige mama..

3. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    hallo meiden,

hier had ik vanaf dag 1 al een raar gevoel over deze zwangerschap...ik was na 1 rondje rennen al buiten adem...ontzettend misselijk de gehele dag door...en zoooo ontzettend moe... ik herkende dit niet van in mijn 1e zwangerschap.
    ik was 7 weken en moest serieus al knoopje van mijn broek los maken omdat mijn buik op spanning stond!
    ik dacht dit kan toch niet zo snel gaan??

bij de echo bleek dus idd dat we zwanger zijn van een tweeling.
    dit was even slikken voor ons vooral omdat we al 1 zoontje hebben en we wilde er graag nog 1 bij haha
    nu blijkt dat niet alles goed lijkt te gaan wil ik zo graag dat ze het beide gaan overleven..

morgen hebben we onze 2e echo dus hoop zo dat beide hartjes nog kloppen!

dus hier merkte ik t wel al aan de symptomen en mijn gevoel zei t me ook!

lees wel dat je ook in een onzekere periode leeft dus ik wens je heel veel succes en sterkte de komende tijd!

groetjes

4. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook aanstaande 2ling moeder. Ik heb geen vergelijking met een 1ling zwangerschap, maar groeide erg snel (week 7 een positiebroek aan), veel misselijk (niet overgeven ) en vooral heel heel heel moe!
    Mijn HCG werd 2 x geprikt en dat was ook 3x zo hoog als de norm.
    Ben benieuwd of het er twee zijn

5. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Heel veel succes morgen! :)

6. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Spannend! Succes!:)

7. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Oh jeetje wat spannend! Ik duim voor een goede echo zaterdag!

8. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik was zwanger van een drieling en had weinig tot geen symptomen. Het zegt dus echt niks.

Sterkte deze onzekere periode!

9. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    hey meiden,

hier gisteren echo gehad en gelukkig een beetje goed nieuws gekregen!
    met baby 1 is alles helemaal prima en heeft eindelijk wat plaats gemaakt :) hartje was ook in orde en de groei ook niks op aan te merken dus we krijgen zowiezo 1 kindje YEAHHHHHH

baby 2 leek even verdwenen te zijn maar plots was ie er...
    advies van de vk was: ga ervan uit dat baby 2 het niet gaat redden maar we zagen wel een hartje kloppen nog steeds en na mijn mening constanter als de vorige keer maar wel nog steeds traag!
    ook was baby 2 een stuk kleiner...

ik ben heel eigenwijs en kan de hoop voor baby 2 nog steeds niet opgeven! er kloppen nog altijd 2 hartjes in mij en met duidelijke vooruitgang!

volgende week weer echo in het ziekenhuis ben benieuwd of t hartje van baby 2 dan weer vooruitgang heeft geboekt en hoop zelfs dat ie misschien ook wat gegroeid is!

Hoop doet leven zeggen ze en ow wat blijf ik hopen samen met manlief.

10. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Voel me net een stalker maar ben zo benieuwd hoe het is gegaan zaterdag? Hoop dat alles goed is...

11. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Hoi Mariska,

Aan je handtekening te zien was het niet goed :(

Heel veel sterkte!

12. Muusje20

Muusje20 Actief lid

13 nov 2014
    264
    0
    0

Ik weet sinds vanmorgen (zeker) dat ik zwanger ben. Had al een paar weken het gevoel. en heb ook heel sterk het vermoeden dat het er 2 zijn. ben inderdaad ook erg duizelig en moe, en dat vind ik ook erg vroeg. bij mijn eerste zwangerschap begon dit allemaal pas met een week 0f 7/8...

moet nog een poos wachten voor een echo, ben pas 4 weken zwanger ;)

Deel Deze Pagina