Ik lees hier op het forum alleen maar over inleiden in het ziekenhuis. Maar ik word ingeleid door de verloskundige dus niet in het ziekenhuismaar hoe doen ze dat dan?
huh? volgens mij kan dat niet? Inleiden is volgens mij áltijd in het ziekenhuis? wellicht bedoelde je verloskundige strippen?? ben benieuwd, lees even mee(waarom word je ingeleid?)
Oow oké ze zeiden als "we" je inleiden enz. dus dacht dat hun dat gingen doen. Ik word ingeleid ivm bekkenklachten.
inleiden word indd alleen maar in het ziekenhuis gedaan. dit is omdat je kleintje goed in de gaten moet worden gehouden door ctg. en als jij niet goed zou reageren op de hormonen moeten ze wel gelijk kunnen ingrijpen.
Oow moet dus ook gewoon naar de gynaecoloog maar als mijn verloskundige vind dat ik eerder mag bevallen en de gynaecoloog niet wat dan of vind de gynaecoloog het altijd goed als je wordt doorgestuurd?
de verloskundige zal overleggen met de gynaecoloog over het inleiden en vaak volgt de gynaecoloog wel wat de verloskundige zegt want die kent jou en je situatie.
De gyn zal zich wel laten inlichten door je verloskundige over jouw situatie en waarom inleiden. Maar als de gynaecoloog echt vindt dat het niet nodig is dan is hij/zij degene die bepaald. Is zelfs zo dat als je met de ene gynaecoloog iets afspreekt maar dan een andere gynaecoloog aan je bed krijgt en deze is het er ook echt niet mee eens dan houdt het ook op. Maar dat zijn wel uitzonderingssituaties hoor. Iedereen (dus ook de gynaecoloog) is toch verantwoordelijk voor zichzelf en moet achter zijn behandelplan staan. Maar alles wordt wel goed genoteerd in het dossier dus dit zal niet zo vaak voorkomen.