help!! ik ben nu bijna 38 weken zwanger !!... en ik doe niets anders dan alls eruit gooien ik geev vaak savond en snachts over wel 3 x en heb last van diaree word ik gewoon ziek of kan dit een voorbode zijn slapen doe ik heel slecht omdat het overgeven meestal snachts gebeurt iemand ervaringen ( heb het al aan mijn vk gevraagd maar kreeg er niet echt antwoord op ... en mijn dokter heb ik al geprobeerd te bellen maar die is er niet vandaag )
ik ben ook ziek geweest met 38 weken maar bij mij was het een buikgriepje. ik was ook vrij snel weer beter! ik hoop dat je snel weer op de been bent. sterkte
Tja er heerst wel een buikgriep, dus het kan zijn dat je er door getroffen bent. Je weet het pas zeker als het of weg is of dat je daadwerkelijk gaat bevallen wat het is geweest. Je zou evt voor de zekerheid wel een vervangende huisarts kunnen bellen uiteraard. Ik hoop dat je jezelf snel weer beter voelt. Sterkte!
wat lief dat je het vraagd ja ik voel me een stuk beter vanacht eindelijk lekker kunnen slapen ! zonder te spugen en dergelijke .. !