Meiden, Ik loop al een paar dagen met gemene steken in mijn onderbuik. Bij bepaalde bewegingen word het erger. Sinds gisteren heb ik ook pijn in mijn onderrug. Deze buikpijn en rugpijn voelt precies zo als de eerste menstruatie dag. Ik heb geen pijn bij het plassen en urine ziet er ook niet raar uit. Wel had ik er gisteren 2 vlokjes bij zitten. Verder heb ik steeds hoofdpijn, en ben 's morgens fit maar 's middags is het gedaan, ben hartstikke moe! Wie heeft er wel eens een blaasonsteking gehad en had ook deze klachten? Ik ben een beetje bang van de rugpijn: kans op nierbekkenontsteking... Ik heb nog nooit blaasontsteking gehad dus heb geen idee of pijn daarvan op menstruatiepijn lijkt... Zwanger kan ik eigenlijk niet zijn hoewel ik een rare lange menstruatie achter de rug heb. Minder bloedverlies als anders, maar wel wat stolsels gehad. Ik hoop dat iemand een idee heeft.
Niet langer wachten, lever even je urine in bij de HA dan weet je het direct. Waar wacht je nog op? Als het een nierbekkenontsteking wordt dan ben je echt niet blij hoor...! Succes!
Ja, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in cybi! Dat ga ik morgenochtend eerst doen. Ik weet niet of het nu mag, de praktijk is alleen bereikbaar voor spoedgevallen en ik denk niet dat ze er op zitten te wachten als ik nu een urinecontrole wil laten doen...
Bij ons kan de assistente de test doen met je ochtendurine. Morgenvroeg meteen laten checken, want zodra het naar binnen slaat (nierbekontsteking) heb je een groter probleem. Ik heb op dit moment blaasontsteking en dat voelt bij mij alles behalve prettig, echt balen.. De enige tip die ik kan geven is; plassen na het vrijen, dat werkt het beste tegen blaasontsteking.
Ik heb heel vaak blaasontsteking gehad vroeger. Pijn bij plassen en de hele tijd het gevoel dat je moet plassen. Eén keer had ik een verwaarloosde blaasontsteking, toen zat ik tegen nierbekkenonsteking aan. Stekende buikpijn maar ook hoge koorts daarbij en gewoon doodziek eigenlijk. Snel laten testen meis, je weet maar nooit. Voorkomen doe je inderdaad door goed uitplassen en zeker na het vrijen. Cranberrysap of supplement kan ook helpen.
Bedankt meiden! Ga idd morgenvroeg meteen even langs de HA! Heb geen pijn bij het plassen en ook geen koorts of verhoging. Maar de buikpijn en rugpijn laat mij wel denken aan blaasontsteking. Maar ik wil wel nog graag weten, voelt een blaasontsteking een beetje als menstruatiepijn? Ik ben vorig jaar ook al een paar keer bij de huisarts geweest met rare steken in mn onderbuik, echo en alles gehad maar niets uitgekomen. Ook geen blaasontsteking. Dus ik ben ook een beetje bang dat het wat anders is, geen idee wat hoor.... De tip van na het vrijen even plassen heb ik vaker gelezen, maar dat wil ik eigenlijk niet te snel na het vrijen doen, blijf altijd minstens een kwartiertje liggen...Anders zit ik op de wc en ligt er een mooi plasje zaadjes bij En dat is nou juist weer niet de bedoeling...
Nou, net de uitslag van de urinecontrole, en er zit echt helemaal niets geen ontsteking in! Helemaal schoon. En er zit ook geen HCG in... Dus de assistente heeft ook geen idee wat het dan wel is. Mogelijk een beginnende blaasontsteking. Dus advies is nu veel drinken en als de klachten echt erger worden de HAP bellen t weekend en anders volgende week een afspraak met de HA maken...
Hoi, Ik had twee weken geleden ook een soort blaasontsteking. Bij de huisarts een urine-test laten doen, hieruit bleek dat er i.d.d. wel iets zou kunnen zijn en dat ik niet zwanger was. Ik heb toen aangedrongen op een kuurtje wat in elk geval toch wel baby-vriendelijk zou zijn. En zie hieronder!!! Het blaasontsteking gevoel heb ik nog steeds een beetje ondanks het kuurtje, maar ik blijk dus toch wel zwanger te zijn! Groetjes Pina
@Pina: Allereerst gefeliciteerd. Mag ik vragen wat je precies voelde bij die "blaasonsteking"? Hetzelfde als Lauwra? En de test bij de HA was toen niet positief omdat je nog maar twee weken zwanger was dus?
Het was volgens de test bij de huisarts nog niet echt duidelijk een blaasontsteking, maar ik had wel pijn en een branderig gevoel bij het plassen en veel vaker kleine beetjes plassen. Ook voelde ik de hele tijd druk en pijn in mijn onderbuik. Nu na het kuurtje lijkt het wel een stuk minder, maar het voelt nog steeds een beetje branderig. Groetjes Pina
Toevallig stuit ik op dit topic, ik loop nu al 2 dagen met klachten en het lijkt idd op een blaasontsteking. Wij hebben na mn ongi een keer seks gehad, vorige week,dus ik zit nog lang niet bij mn ei in de buurt,maar zou je hiervan ook zwanger kunnen raken ??
Pina: Gefeliciteerd!!! Leuk zeg! En dat na 20 rondes!! Jouw klachten lijken wel echt op een blaasontsteking... Maar gelukkig ook zwanger! Ik kan onmogelijk zwanger zijn want ik ben ongesteld geweest. Geen idee wat ik dan heb, hopelijk is het gauw weer over! Lottel: Tja, je weet het nooit natuurlijk maar als je ei nog ver weg is lijk het me onwaarschijnlijk. Hoewel ik wel eens gelezen heb dat zaad soms een week kan blijven leven... Maar alles zeker weten doe je het pas als je je NOD hebt natuurlijk! Succes!
Eh, wil niet veel zeggen, maar als je halverwege je cyclus zulke pijnen hebt, zou het ook op je eisprong kunnen duiden..... Dus als je weer zulke pijnen krijgt, klussen!
Hoi Lauwra, Bij mijn tweede zwangerschap begon het met een blaasontstekking. Ik had constant het idee dat ik moest plassen terwijl er dan maar 1 druppel uit kwam. Ik had ook een heel branderig gevoel onderin mijn buik. Ben toen in het weekend naar de huisartsenpost geweest en toen bleek er inderdaad een beginnende onstekking te zitten. Twee weken later kwam ik erachter dat ik zwanger was, was blij dat ik een kindvriendelijk kuurtje had gekregen. Maar misschien is het een tip om cranberry sap te gaan drinken, hier zitten zuren in die de bacterieen in je blaas dood maken. Hoop voor jou dat je er snel vanaf bent. Liefs Dyja