Zo gek!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Saskia86, 26 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia86

Saskia86 Actief lid

7 dec 2015
    163
    22
    18
    Vrouw
    Dit is mijn eerste zwangerschap dus alles is nieuw! Maar maak me ergens een beetje druk om! Ben nu 16 weken zwanger. Als ik op bed lig en lig een tijdje op mijn rug dan voel ik geen buikje meer. Leg ik mijn handen op mijn buik dan even later voel ik wel een bobbel. Hoe kan dit? Herkent iemand dit? Ben bang dat er iets niet goed is ofzo. Bedankt alvast voor het antwoorden!

2. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Dat is heel normaal. Met 16 weken zit je bm nog niet zo hoog en bij een eerste zwangerschap nog meer 'verstopt' achter je buikspieren. Misschien heeft het te maken met het (onbewust) aanspannen daarvan.

Over een paar weken kan je de bobbel beter zien! Geniet ervan :)

3. Saskia86

Saskia86 Actief lid

7 dec 2015
    163
    22
    18
    Vrouw
    Heel erg bedankt voor het antwoorden. Stom he dat ik zo onzeker ben! Soms denk ik dat ik bij het zwanger worden ook mijn relativerensvermogen ben verloren 😉

4. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    En kan ook je kindje zijn hoor die naar de warmte van je hand komt. Maar in ieder geval niks om je zorgen over te maken.

5. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Ik herken jouw verhaal wel. Ik maak me er geen zorgen over, volgens mij was dit ook hetzelfde bij mijn eerste 2 zwangerschappen.

6. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Ik had rond die termijn al harde buiken, dan voel je echt een keiharde bobbel in je buik. Bij mij trok die na een paar minuten weer weg.

7. Saskia86

Saskia86 Actief lid

7 dec 2015
    163
    22
    18
    Vrouw
    Ja soms kan ik me zo druk en bezorgd maken!

8. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

herken ik ook van die termijn. Ben nu 28 weken en hoewel goed zichtbaar en voelbaar als ik lig, zakt m'n buik nog steeds een heel stukje in als ik op m'n rug lig ten opzichte van als ik sta of op m'n zij lig.

9. Saskia86

Saskia86 Actief lid

7 dec 2015
    163
    22
    18
    Vrouw
    Heel erg bedankt voor jullie reacties! Waardeer ik echt!

Deel Deze Pagina