30 weken zwanger en opgezette klier bij vagina

Discussion in 'Zwangerschap' started by Leslie, Jan 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leslie

Leslie Lid

Jun 22, 2015
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, meiden.

Even een vraagje, ik ben nu 30 weken zwanger en sta net te douchen. Ik voel bij mijn vagina naast mijn schaamlip een bult zitten, ik denk dat het een opgezette klier is maar weet dit niet zeker. Wat moet ik doen? En komt het iemand hier bekend voor?

Ik heb ook last van spataderen maar heb niet het idee dat het een spatader op die plek is.

Ik hoor het graag van jullie!

2. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Het kan heel goed een ader zijn op die plek. Anders even langs de huisarts aankomende week!

3. lillypie

lillypie Actief lid

Jul 1, 2014
    255
    0
    16
    Wrs een spatader idd..

4. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

Feb 24, 2011
    643
    41
    28
    Ik heb ook heel af en toe een bult op die plek. Komt opzetten en word steeds vervelender tot het open gaat. Kan een ontstoken haarzakje zijn.

5. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

Aug 30, 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Heb ook wel eens zoiets gehad, ging vanzelf weer weg.

6. michelle1990

michelle1990 Actief lid

Oct 1, 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bijna 34 weken en heb dit ook al weken aan beide kanten, kan soms ook goed zeer doen en een drukkend gevoel geven. Nou heb ik laatst toch maar met een spiegeltje gekeken en het lijken inderdaad spataderen, blauwe aders die helemaal opgezet zijn. Wie weet is dat bij jou ook zo

Groetjes

7. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    T kan ook een bartholinische cyste zijn, die kunnen behoorlijke pijnklachten geven als ze groter worden, dus dan zou ik er toch even naar laten kijken zodat ze m zo nodig open kunnen maken.

8. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Hier zijn het ook spataderen, ik ontdekte ze onder de douche tijdens het scheren en heb ook met een spiegel gekeken. Heel fraai 🙈

9. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Heb ook een spatader daar gehad 😱 Very charming! Maar.. Hij ging ook vanzelf weer weg na de bevalling!

10. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een spatader gehad, bij de 2e zwangerschap. Ik wist ook niet was en heb de vk bij een volgende controle even gevraagd te kijken. Na de bevalling is de spatader weer weggegaan en tot op heden nog niet terug gekeerd.

11. KlGekko

KlGekko Actief lid

Jul 24, 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Yep... spataders. Heb ze ook :(

12. Leslie

Leslie Lid

Jun 22, 2015
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Beetje laten reactie van mij, sorry!
    In de ochtend is die weg en zodra ik ga staan komt die terug. Dus een spatader. Heb er verder gelukkig geen pijn klachten van. Hopelijk is die straks weg :p

Share This Page