Kans is altijd aanwezig, maar de kans dat het goed gaat is natuurlijk altijd groter. Supermooie testen zijn geen garantie dat het ook goed zit. Dat hebben meerdere vrouwen hier helaas moeten ervaren. Probeer gewoon van het positieve uit te gaan! Zweef nog maar lekker zorgeloos op die blauw/roze wolk!
Lijkt nog wel weer iets donkerder. Is ook al wel weer 7u later, misschien dat het niet zo uitmaakt. Hihi. Dit is de express! Hiervoor waren het allemaal de early’s. Had 3 pakjes gekocht met 1 early en 1 express erin
@RoGiJuLi of @sweetdreams Weet 1 van jullie toevallig het antwoord op mijn vraag. Ik dacht dat de meeste eerste echo’s zo rond de 7 a 8 weken zwangerschap gedaan worden. Maar waar ik kijk zie ik staan: “rond de 10e zwangerschapsweek”?
Dit idd. En daarbij liep ik altijd bij de gyn ivm medisch en kreeg ik de eerste echo altijd tussen de 6 en 7 weken.
Ohja oke dan! Ik zal dinsdag nog de CB doen, in de hoop dat er 2-3 op komt te staan! Daarna test ik niet meer denk ik..
Moet je ook niet doen want het verteld je niet of het wel of niet goed gaat. Wat ik al eerder zei... heb vertrouwen
Hier is de echopraktijk nog ouderwets en doen ze een termijnecho vanaf 9 weken. Als je een geschiedenis hebt met miskramen of bloedverlies mag je wel eerder maar in jou geval niet. Maar zie hier op het forum steeds meer vroege echo's bij "normale" zwangerschappen. Op een zwanger lijst van 25 vrouwen waar ik bij mn vmk waren denk maar 3 vrouwen die na de 9e week 1e echo kregen.
Ik weet niet waarom, maar ik had het gevoel dat ik hem nu moest doen! @RoGiJuLi kan het een oorzaak hebben dat deze nu 2-3 zegt? Oh en vind je het niet erg dat ik je zoveel benoem in mijn berichten? Ik las eerder veel topics waar je genoemd was, dus ik dacht dat je of veel ervaring had, of misschien een verloskundige bent hihi..
Een oorzaak? Er is toch geen probleem? Volgens je eigen berekening zou je morgen op die 4 weken (en dus de 2 van de 2-3) zitten. Het is en blijft een indicatie hoor
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had m'n eerste echo met 8,5 weken. Dit had ik met de verloskundige toen afgesproken, zodat ze daarna meteen de intake konden plannen. Maar dit verschilt inderdaad per praktijk! Was m'n eerste zwangerschap en had ook geen bloedverlies etc. dus we hadden er een goed gevoel over, helaas kregen wij slecht nieuws: een missed abortion. Gelukkig gaat het vaker goed dan fout. Maar wat al eerder gezegd is: mooie testen geven helaas geen garantie. Ik wil je niet bang maken of iets dergelijks, dat is mijn bedoeling niet, maar wil je wel graag laten weten dat mooie testen en helemaal geen bloedverlies niet meteen garantie geven voor een goede zwangerschap. Hier ging ik zelf helaas ook helemaal van uit, en dat had ik beter niet kunnen doen. Maar wat ik al zei: in de meeste gevallen gaat het gewoon goed, hou je daaraan vast. Maar houd ook in je achterhoofd dat er altijd wel iets kan zijn, en dat je pas na de termijnecho wat meer zekerheid hebt. Ik duim voor een goede echo voor jou en dat je een goede zwangerschap mag hebben! Liefs
Is ook zo heb je ook gelijk in! Mag ik je vragen als je 4+1 weken zwanger bent bijvoorbeeld, zit je dan al in je 5e zwangerschapsweek? Net als dat je zeg maar 24 bent, zit je in je 25e levensjaar. Sorry, als dit een stomme vraag is
Hoge hcg aanmaak Ik had op 12 dpo ook al een 2-3 en was zeker van mijn ei door temperaturen En nee hoor. Gern probleem dat je me noemt. Ben geen vk oid.. gewoon veel ervaring haha
Voor 3+6 is 2-3 weken een mooie uitslag hoor! En donkere knaltesten zeggen helaas niet of het goed gaat of niet, al begrijp ik dat je zo het gevoel hebt het nog “iets in de hand te houden”.. probeer ervan te genieten