Je testen lopen goed op en je clear blue ook. Niemand kan je alleen vertellen of dit goed blijft gaan, probeer een beetje rust te vinden. Je komt echt enorm gestresst over. Die eerste tijd is enorm spannend, en zeker tot de eerste echo. Hoop echt voor je dat het goed blijft gaan, en dat jullie over 8 maanden een mooi wondertje in jullie armen mogen hebben. En van harte gefeliciteerd natuurlijk!
Klopt, zo voel ik me ook wel ja.. denk dat het handig is als ik hier even niet kom dan.. denk er anders teveel over na... dankjewel!
Ik snap het hoor, probeer afleiding te zoeken en indd dit forum helpt er ook niet bij ! Ga hard voor je duimen dat het allemaal goed blijft gaan!
Lieve mensen, ik ga mijn account laten verwijderen. Ik merk dat het me een beetje stress geeft, wat misschien straks helemaal onnodig is! En het is niet goed voor ons kleintje. Ik kan niet mijn account laten bestaan, omdat ik dan toch weer de verleiding in schiet om weer in te loggen, dat weet ik van mezelf. 26 April, met 10 weken heb ik mijn eerste echo. Aan de hand daarvan kom ik wel weer terug, met de uitslag ervan (dan wel op een nieuw account) ik ga zo veel mogelijk proberen te genieten met m’n man. Ik wil iedereen sowieso bedanken voor de info en lieve berichten. Ik wens voor degene die nog niet zwanger zijn, dat ze zwanger mogen worden! En voor degene die het wel zijn, een super mooie en gezonde zwangerschap gewenst! Waarschijnlijk tot over 6 weken!