Hallo allemaal, Heb ff een klein vraagje?! Ben in blijde verwachting van ons eerste kleine wondertje, en nou begin ik last te krijgen van een gevoelige onderbuik?! Zal dat komen omdat de kleine nou gaat groeien? Ik heb namelijk het gevoel dat de kleine nou begint met groeien en hoe? Ik hoop dat er iemand is die hier antwoord op heeft. Dikke kus Fennita
dat zal idd komen van het groeien vanhet kindje, ik heb nu nog met tijden een dag/paar dagen een erg gevoelige buik en voor mij gevoel is als die gevoeligheid weggetrokken is mijn buik ook weer groter. dat zal zo wel door blijven gaan, is eigelijk ook wel logisch
Ik heb dat nu ook hoor, al een paar dagen..en gister zegt mijn mannetje ineens...goh, je buik wordt écht dikker nu he! Zit alleen echt te wachten tot ik es die `plopjes` waar iedereen het over heeft ga voelen. Mijn zoon is 8 en ik weet niet meer hoe en wanneer ik dat toen voelde.. Liefs Emma 13 weken en 6 dagen..maandag weer VK!
Heel herkenbaar. Mijn buik lijkt ook veel gevoeliger, soms zelfs pijnlijk. Het kindje is ook behoorlijk aan het groeien! Tussen week 15 en 16 groeit het 4 cm! Ik kan me dat bijna niet voorstellen als ik bedenk dat het met de echo op 9 weken nog maar 2,3 cm was! Buikje groeit nu ook al wel en de plopjes zijn zo af en toe voelbaar. Kan niet wachten tot ik het echt voel! Veel plezier! Ik hoop dat jullie net zo genieten als ik! Liefs, Cleo
Hallo dames, Ik voel me nu al wat meer opgelucht je gaat je toch afvragen wat het kan zijn vooral omdat het de eerste is, die plopjes die sommigen nu al hebben die heb ik nu nog niet maar ik heb van de VK gehoord dat het meestal met 17 weken pas begint dus ik wacht gewoon rustig af. En idd het buikje begint nu echt te groeien. Mag ook wel ik vind dat je het nu wel mag beginnen te zien, Dikke kus Fennita
Ha Fennita, Wat leuk, we zijn op dezelfde dag uitgerekend! Wat toevallig dat we van dezelfde pijntjes nu last hebben. Ik voel heel duidelijk dat mijn buik aanwezig is! Ik kan me voorstellen dat je wat ongerust bent. Fijn dan zo´n forum! succes! liefs, Cleo
Hoi Cleo, Ja ik zag ook dat we op dezelfde dag uitgerekend zijn. Leuk hoor, en ik ben dus gelukkig niet de enige die last heeft van de haar onderbuik. Daar ben ik blij van. En wel leuk dat we kwaaltjes kunnen uitwisselen. Dikke kus Fennita
Ook mijn buik is een stuk gevoeliger inderdaad. Een collega van me zei dat je buik vanaf 16weken behoorlijk gaat groeien! Nou kom maar op
ik heb het nu ook sinds deze week. Ik ging van de week babyzwemmen en mijn buik voelde ook heel raar aan in het water. Ik moest echt wennen.
En wat gebeurt mij gisteravond...PLOP!En vannacht toen ik wakker lag weer!En dit was onmiskenbaar het kindje!En af en toe voelt het alsof er een "trilling" is in mijn buik, net als wanneer je ooglid trilt zeg maar..hihih.. Liefs Emma