Vandaag precies 12 weken zwanger! Wat heb ik hier lang op gewacht zeg... Het leek wel alsof de dag nooit kwam Onze eerste mijlpaal... Ben heel erg opgelucht, mega blij en stiekem toch wel een beetje trots 8)
hoi hoi, Gefeliciteerd! Ik ben eindelijk na twee miskramen nu inmiddels alweer bijna 17 weken. Echt blij mee hoor. De onzekere periode is eindelijk voorbij. Liefs, Lesley
leuk is dat he ... gefeliciteerd en een goede zwangerschap toegewenst. geniet er echt van want zo ben je een week zwanger en zo moet je nog een week haha gaat zoooo snel nu. Veel plezier met het grote nieuws vertellen en hoop voor je dat je leuke reacties krijgt.
Ah geweldig, gefeliciteerd! Lijkt me heerlijk om dat 1e trimester achter de rug te hebben. Hier nog 1 die aan het aftellen is.
als ik je een tip mag geven moet je het pas rond de 15 a 16 weken vertellen op je werk. Maar dat moet jezelf weten hoor. Weet niet hoe het bij jullie is natuurlijk.
Heb er eigenlijk nog niet echt over nagedacht wanneer ik het preciés op mijn werk zou vertellen... Was meer bezig met de 12 weken aftellen en had zoiets van: zie daarna wel verder
Gefeliciteerd! Goed gevoel hè? Ik had die mijlpaal 2 weken geleden al bereikt, maar doordat de VK zei dat ik toch 2 weken minder zwanger was dan ik dacht mag ik zondag nog een keer....
wij zijn vandaag ook 12 weken zwanger! Het voelt echt zalig,hé! Maar net vandaag had ik wat last van bloedverlies! 3 keer even, maar het stopte telkens direct, mss wat teveel gedaan vandaag! Groetjes
Ik ben morgen 12 weken en ik leef er echt naar toe. Hoop dat ik er dan wat meer van kan gaan genieten.