hoi meiden, ik heb op mijn witte muur allemaal vieze zwarte vette vinger vlekken.. iemand een tip hoe ik dit wegkrijg zonder dat ik de verf ermee afhaal? xx
Ik heb ook van die vlekken, maar ik heb het geluk dat ik nog geen verf op m'n muren heb! Vriendlief neemt altijd de muur vast van de keuken naar de living... Maar tips zijn welkom voor als het zover is!
jaa hier pakt vriendlief na het werk altijd de muur vast.. met zijn vieze zwarte vette vingers.. en wie kan het weer proberen schoon te maken..? juist!
ik ga 1 keer per jaar met een kwastje en de overgebleven verf langs de muren en stip het aan, dan zie je er niks meer van, werkt hier in ieder geval goed
jaa, maar hier word er gerookt.. dus dan zou ik de hele muur over moeten doen.. daarom probeer ik het eerst met schoonmaakmiddeltjes, waar ik jullie tips bij nodig heb.. lukt dat niet, dan haal ik wel verf..
Als ze nu hun handen onmiddellijk na het werk eens zouden wassen Schat waarom neem je de muur vast? Oh, ben dat zo gewoon! :-s Op m'n geverfde deuren krijg ik het weg met gewoon een sopje met wat dreft. Maar dat is glad natuurlijk, voor een muur heb ik ook geen idee...
jaa indd de deuren krijg ik zo schoon, en keukenkastjes (die manlief ook maar al te graag vast pakt) ook..maar die verdomde muren... pfff
Dat klopt, maar ik heb er in m'n babykamer ook een doffe plek van!(ook op verf) Dus effe op een onopvallende plaats testen.8)