Ohnee ? Ik heb de hele dag ong gereden en weg geweest met weeen hoor. Moest mezelf wel rijden hij heeft geen rijbewijs haha. Maar ook hij mocht niet te veel biertjes drinken op t eind.
Inderdaad de fileT ja. Ik erger me er mateloos aan. Kleine moeite om er even een t'tje achter te zetten lijkt mij?
Ik mis een lekker wijntje! Maar ik lees er weinig over, dus voel mij een beetje een alcoholist Grapje! Maar een heerlijk glas rode wijn zo nu en dan bij het avond eten, mmmmm! En dan met een medium biefstukje! Hehe!
Volgens mij zijn sommige mensen hier roomser dan de paus.. Hebben jullie er echt geen moeite mee dat je bepaalde dingen niet kunt/ mag omdat JIJ zwanger bent? Ik wel en vaak ook. Doet niets af aan het feit dat ik superblij ben met de baby in mijn buik. Mijn man dingen verbieden doe ik niet, en bijvoorbeeld alcohol wordt ook gewoon in huis gehaald. Heeft niet zoveel zin als wee mensen dingen moeten laten. Zeker als dat niet nodig is. Manlief en ik zouden allebei helemaal stoppen met roken. Zijn gelegenheidsrokers. Vond ik laatst een pakje in de was. Tja, hij wou het net zeggen dat hij bij een feestje toch had gerookt omdat ik het nirt kan. Maar hoe jammer ik het ook vind, ik zou niet weten waarom hij ook alles moet laten omdat ik dat doe. Maar ik zou liegen als ik er niet af en toe van zou balen dat ik mij toch het meeste moet aanpassen.
Helemaal mee eens. Ik heb er eigenlijk ook nog nooit bij stilgestaan dat ik mijn man kan 'verbieden' om dingen te nemen. Mij boeit het ook echt niet. Ja dat broodje rosbief mis ik wel, maar dat komt wel weer. En die zalm...ach die van nu heeft toch salmonella...dus missen doe ik er niets aan! Hahaha! Nee...ik vind het niet gemeen.
het gaat mij ook niet om het bericht van ts, die heeft gewoon ff een baalmomentje omdat ze graag filet wil. Maar de reacties erna van mensen die hun man dus echt verbieden dat of iets anders te eten. Dan ben je toch niet wijs??? Ik vind het ook jammer dat ik in een restaurant mn biefstukje niet kan eten en mistte van de zomer ook mn roseetje. Maar ik ga echt niet tegen mijn man zeggen dat hij geen biefstuk mag eten enz.
Vind ook de mannen die zichzelf iets laten verbieden niet 100% wijs eigenlijk. Snap daar niets van. Wat heeft dat nu voor zin? Dan mogen twee mensen lekkere dingetjes niet. Zonder enig nut. Al is het leuk wanneer er enigzins rekening met je wordt gehouden. Zoals vaak gaat het om een middenweg