Ik wou alleen even mijn verhaal kwijt.. Als ik net een mk kreeg dan dacht ik elke keer `waarom nou ik?` nu ik vaker op dit forum kijkt kom je erachter dat je`helaas`niet de enige bent. Al dacht ik op het moment elke keer van wel en dat niemand wist hoe ik me voel. Ze konden mij wel vertellen hoe ik mijn moest voelen.. Nou alles behalve wat hun zeiden natuurlijk. er was 1 zin die mij altijd aan het denken zette en hoop gaf... de kunst van het verliezen is de kracht vinden om door te gaan! Ik kan ook zo boos worden als ik hoor dat iemand zijn kinderen wat aan doet of zomaar even een abortus ondergaan. Net alsof het niks is.. Ik vind de wereld soms..nou soms ahum.. zooo gemeen! Ik heb een tijdje gelee iets in de lounge geschreven wat mijn dochter zei over mijn mk`s en haar... het geeft mij zoveel kracht en steun. zie http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... ht=#376854 Ik hoop dat jullie dat net zoveel kracht geef als het mij doet.. veel liefs en veel sterkte voor iedereen die het nodig heeft
OHHH wat lief.......... Ik hoop dat ik ook ooit z'n lief dochtertje of zoontje krijg die dat ook denkt en dan in mijn buik blijft..... Liefs ester
Peeetje, ik denk dat je het hier op de goede plek gezet hebt. Je weet hoe ik over de uitspraak van je meissie denk en wat ik er bij voelt. Ze is gewoon een supermeid! ( en jij ook)
dank je meid... was vandaag weer een beetje depri en als je dan zie hoeveel meiden dit ook moeten meemaken.. terwijl er gewoon mensen zijn die het zomaar ff weghalen... omdat het nu niet uitkomt Ik voel dat ik hoogst waarschijnlijk pff ongesteld gaat worden volgens mij nu weer veels te vroeg.Voel me zo blleehhhhhh Op zo`n moment moet ik haar uitspraken wel 100x lezen om een klein beetje poss. te blijven. En ik zat hier een beetje te lezen en dacht toen kijk nou hoeveel dames er eigenlijk zijn die op een klein wondertje wachten... pff leven is soms zoooo oneerlijk! alles goed met jou wijffie?