beetje rare vraag misschien maar hoeveel wassen jullie nou per week? Ik heb echt elke dag wel een machine vol! dus zeker 7 per week!! is dit veel of ben ik nou overdreven machine is 7kg ook nog
wij zijn maar met zn tweetjes maar ik was ook wel 5 dagen in de week! en dan heb ik een volle wasmachine.. word er soms wel gek van, want het is ook weer een hoop strijk wat ik dus elke zondag doe
7 keer red ik niet, denk zo'n 5 wasmachines per week. Maar houd het ook niet zo bij hoor, misschien vergis ik me
wil je dat echt weten haha soms wel 3 op een dag hahaha kom dr ook op de een of andere manier nu neit door. kan de droger en machone niet tegelijk aanzetten en het stapelt zich dus lekker op. zijn gezin van 4 trouwens. en doe elke wk bedden ook verschonen.
Denk dat het er ook aan ligt hoe snel je iets in de was doet, of hoe vaak je onder de douche staat. De kinderen gaan bv niet vaak onder de douche, en handdoeken gebruiken we vaak wel 2 keer. Dat scheelt ook wel.
Wij hebben zo'n 5 of 6 wassen per week.Hierbij zitten 2 machines met beddengoed.Wat weinig trouwens als ik andere zo hoor zonder kinderen of met 1 kind.
Wij zijn met zijn drieën en ik was zeker wel 10 a 12 wassen per week. Heb twee wasmachines en die laat ik dan tegelijk draaien. Verder was ik voor het werk van mijn man handdoeken. Dat verschilt tussen de 200 en 1500 handdoeken per 4 weken. Dit was ik dus nog naast zijn eigen was.
Minimaal 1 per dag en dan nog 1 honden/kattenwas/paardenwas per week. Wij zijn met zn 4tjes, waarvan 2 smeerpoetsen.
Wij zijn met zn 2en en was ongeveer om de dag. ( of 3 wassen op 1 dag als ik vrij ben, maar dan was ik ook paar dagen niet)
we zijn met zijn 3-en 1a 2 wassen met handdoeken, theedoeken en vaatdoekjes 1 was met beddengoed 1 was met witte spullen 1 was met gekleurd spul 1 a 2 wassen met donkere spullen af en toe wat kleinere wasjes denk toch wel 8 a 9 wassen per week