http://i.imgur.com/c0X52.jpg Deze hebben wij nu alleeën dan andere kleur. Is schommelstoel maar je kan dus die klepjes naar beneden zetten en dan wiebele hij niet meer. Zitten batterijen in zodat de stoel ook kan trillen.. En de rugleuning is verstelbaar ideaal..
misschien moet je wat beter leren lezen, ik zeg dat iedereen een foutje kan maken maar dan moet je dat wel eerlijk toegeven en niet met je vingertje gaan wijzen terwijl het 1; op de verpakking staat dat je je kindje niet alleen mag laten erin en ook 2; dat er na een bepaalde gewicht het risico word vergroot. En ach misschien als iemand het leest en wel kan voorkomen dat haar kindje van een tafel afdondert (staat ook op de verpakking dat het niet op een hoog iets gezet mag worden ivm valgevaar) dan is dat weer een kindje minder die misschien wel last ervan zou hebben. Foutjes zijn menselijk en rot genoeg maar dan wel de schuld bij de juiste persoon leggen, in dit geval zichzelf, niet erg; een goede leer voor de volgende keer..
Ohh dat is wel schrikken zeg. Ik zou maar eens aan een kinderstoel gaan denken die je nog wat platter kunt doen. En anders er bij blijven.
Pff schrikken zeg... vind idd dat ze ook wel erg oud is om in een wipstoeltje te zitten onze dochter ging met 4 maanden rechtop zitten en is toen ook voorover gekukeld... sindsdien niet meer in de wipstoel :S...
Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Mij is het ook ooit eens over komen! Mijn zoontje toen was 3 maanden en lag los is zijn wippertje! Wel stond hij op de grond god zij dank pff. Sta gezellig met hem te koken in de keuken en draai me om lag hij zo op de grond was hij zich gaan om draaien in dat wippertje. Dit soort dingen vergeet je niet meer. Daarna altijd mijn kinderen goed vast gezet al waren ze net een dag oud Het wippertje van mijn dochter kon ik op een standaard zetten deze bleef stabiel en zetten hem schuin op de bank je weet maar nooit. Maar ook dat had verkeerd kunnen gaan achter af. Ze had zich op zij kunnen bewegen en had ze ook kunnen vallen. Achter af gedacht dan. Vond ze wel makkelijk in het begin met bijvoeding als ze nog niet helemaal konden zitten zo lagen ze beter dan op een kussen bijvoorbeeld en nam ik zo het wippertje tussen de benen.
En ik me maar afvragen waarom je een wipstoel maar tot 6 maanden mag gebruiken. Daarom dus.... Kan me voorstellen dat je je rot schrok. Gelukkig niks ergs aan de hand...
Helaas, sommige mensen denken dat dat wel kan. Kennis van mij zette haar meisje met 2 maanden al in zo'n bumbo stoel. We hebben zo'n babybjorn stoeltje en die staat wel super stevig, maar ons zoontje zit daar al sinds 7, 8 maanden niet meer in. Hij is veels te actief ervoor.
Heb je al eens aan een beaba wipstoel gedacht. Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.kinderstoeltje.nl/media/catalog/product/cache/4/image/800x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/9/1/912280_-_transat_poudre_bleu_set_accessoires.jpg Wij hebben deze. Zijn wel duur, maar ons zoontje kon pas met 1 jaar zitten ivm achterstand. Tot 9 maanden hebben we deze gebruikt.