mijn dochter is vanaf zondag niet lekker ineens heel verkouden . en ze was er net vanaf . heel zielig .net voor t eten dr eigen helemaal onder gepoept en dus snel even in de douche gezet . maar t gaat eigenlijk hier over : nu is t zo dat ze dus al een aantal dagen zich verslikt in t eten en dan overgeeft . net weer aan tafel , vind t ook best eng . dadelijk blijft ze erin hangen ofzo ... hebben jullie miss ideeen wat ik haar t beste kan geven aan eten zodat ze zich niet snel verslikt . ze heeft net dus ook niks gegeten als dr toetje dus wil ze voor t naar bed gaan nog een pap fles geven zodat ze toch iets heeft .
Melkproducten zijn ook slijmvormend daarom zou ik dat niet geven. Drinkt ze wel goed ander drinken en blijft dat erin? Kan me zo voorstellen dat alles wat kruimelig is ook niet lekker is nu. En dat ze daar van gaat hoesten met alle gevolgen van dien. Lust ze soep? Daaraan zou ik denken als eerste.
ze lust soep !! maarjah om ze de hele dag soep te geven ? kan dat wel ? lees dit nu net pas dus had ze al pap gegeven , meteen even getempt en 39,1 dus even een zetpil .... ook even een hoest drankje en nu ligt ze in bed . voor de rest wat ze drikt blijft gewoon binnen dus denk dat t spuugen echt van t hoesten komt
Iemand nog meer tips ? Ze is al de hele week aan t kokhalzen met t eten .ben bang dat ze dadelijk Miss helemaal niet meer durft te eten .... Ze eet ook iedere dag minder . Ze is wel ziek met de koorts enzo maar speelt wel gewoon en is vrolijk . De pap fles is er gewoon ingebleven dus buikgriep zal t niet zijn.
net mn dochter uit bed gehaald en nog steeds koorts .... nu al vanaf maandag , zal ik dan zoiezo maar de huisarts bellen . nu denken jullie miss doe niet moeilijk en bel gewoon , maar hier kun je er eigenlijk nooit terecht , jah volgende week , dan is t waarschijlijk weer over
haha nou als het dan waarschijnlijk over is, waarom zou je dan vandaag langs moeten komen? Je kunt toch gewoon even bellen en overleggen.
dat is maar een gezegde ! ik weet natuurlijk ook niet of t over is dan , t is gewoon heel moeilijk om hier naar de HA te kunnen . laatst ook ik ben zwanger en heel duizelig en wilde dus dat ze even mn bloeddruk opmeten kan de assistent gewoon doen , maar nee hoor voor dat soort dingen kom je niet binnen
bij de dokter geweest word dus weer niks aan gedaan pppfff ze heeft in totaal alweer 4 uur overdag geslapen en ze had vanmiddag een temp van 39,6 , heb ze maar een pcm gegeven . germ ze word steeds zieker en geen haan die er naar kraait , snap t niet , is dat overal zo ???:x
Ach germ die kleine britt. Ja hier is het ook zo om gek van te worden. Ik werd laast ook 4x naar huis gestuurd met het gevoel een uitgedoogd kind die ruim 1kg was afgevallen en per direct opgenomen moest worden. Echt waar ben er nog boos om en met mezelf werd ik ook naar huis gestuurd met de medeling buikgriep neem maar een pcm en een paar dagen later lag ik met spoed op de SEH en 10 dagen later was ik pas thuis.... Gewoon blijven aandringen en evt naar de HAP gaan vanavond
jeej wat erg zeg dat je zo word behandeld bij een huisarts!! Hier is dat gelukkig niet zo. Kenji was vanaf vorige week donderdag inene heel erg verkouden en koortsig(niet de hele dag door). Vanaf zaterdag begon hij ook erg te hoesten en inderdaad ook zo hard en diep hoesten dat hij steeds moest kokhalzen ervan!! Maandag de huisarts gebeld om te overleggen wat ik het beste kon geven tegen de hoest. assistente ging overleggen en de arts wilde hem toch eerst ff zien. Kon direct langskomen! Huisarts heeft naar zijn longen geluisterd. Klonk idd niet helemaal schoon maar ook nog niet ontstoken. Aangezien Kenji van een hoestdrankje binnen 1 minuut dat hij het gehad heeft gaat overgeven was dat niet echt een optie. Dus ik moest 4x per dag gaan puffen met ventolin(ook omdat hij het benauwd kreeg van al dat snot en slijm wat vast zat) en 2x daags 2pufs van de roze puf(weet ff niet zo hoe hij heet). Deze voorkomt dat hij een ontsteking gaat vormen in zijn luchtwegen/longen. Ik moet zeggen dat na 2 dagen dit gedaan te hebben hij een heel stuk is opgeknapt!!! Koorts vrij en hoest een heel stuk minder waardoor hij ook weer beter slaapt!! En mama en papa ooketen wil nog steeds niet zo. Ik moet zeggen dat ik het echt heel raar vind dat een huisarts je zo behandeld!! Ik zou anders toch nog eens bellen. En anders de HApost.
had dus trouwens nog een hoest drank gekregen , nou ja moest natuurlijk weer zelf betalen en goor dat t is ze hoeft t niet dus staat die fles weer hier . over de ha gesproken heb al geprobeert om ergns anders heen te gaan , maar je komt nergens tussen . ben zelf al 3x naar mijn oude HA gegaan 45 min rijden omdat ik hier niet terecht kon of mocht komen . mijn zus vertelde iets dat je wel klachten in kan dienen ergens
Heeft ze haar neus ook dicht zitten? Anders luuf (borst nek ,en rug),zoutoplossing,ui onder het bed,stomen bij de douche..niet te warm kleden in bed,laagjes....?
hihi dit is al wat ik doe , t is nu maandag , gister was ze iig nog steeds ziek 39, koorts nog steeds nu slaapt ze nog maar moet ze dadelijk naar oma brengen
Gewoon eisen dat je langs mag komen, en anders gewoon langs gaan. EenKind wat al zo lang koorts heeft moeten ze even naar kijken