zo geschrokken vanmorgen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door , 19 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo allemaal,

Het gaat helaas nog niet zo super met Danika.
    Gisteren toch weer de HA post gebeld, de diarree blijft en ze wil haast niks eten en drinken.
    Vanmiddag was ze weer suf toen ik haar een schone luier gaf en was ze weer zo wit. Ik dacht daar gaan we weer!
    Gelijk ORS gegeven (lees erin geduwd, want uit zichzelf wil ze echt niks) en knapte ze weer wat op.

Het moet binnen 2 dagen beter gaan met de diarree anders gaan ze e.e.a op de kweek zetten om te kijken of er misschien sprake is van een bacterie ipv een virus.

En de buikgriep is inderdaad hardnekkig bij ons thuis, want vannacht om 04.00 uur werd ik zelf helaas voor de 2e keer in 2 weken misselijk wakker en ben zelf ook de hele dag aan de diarree geweest.

Voor mijzelf is het vervelend, maar wel te doen, maar ik vind het zo zielig voor Danika, haar broeken zakken gewoon af. Je zien dat ze dunner wordt en dat vind ik nog steeds eng.

Nog een vraagje. De arts bij de HApost had het over Roosvicee Stop, mijn man is vandaag stad en land afgeweest om het te vinden, maar het is nergens meer te krijgen. Weet iemand waar dit nog wel te krijgen is?

gr. Naja

2. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Jeetje dat is echt heel vervelend! Ik hoop dat het snel beter gaat met jullie meisje. Helaas kan ik je niet helpen aan rosivise stop.

3. Niet meer actief

Hallo,

Inmiddels gaat het een stuk beter met Danika :) :D .
    Ze wil eigenlijk alles wel weer eten (wel met mate, maar goed), maar ze poept nog wel 1 à 2 keer per dag een dunne luier.

Ik moest vanmorgen naar de huisarts voor mijzelf en ik heb gelijk maar even naar haar laten kijken. Haar buikje is mooi rustig (weinig tot geen gerommel), haar temperatuur is goed en ze heeft weer een mooi kleurtje op haar wangen, dus laten we hopen dat het nu de goede kant op gaat.

Via via ben ik overigens nog aan Roosvicee Stop gekomen en dat krijgt ze nu nog gewoon.

We hebben haar wel even gewogen en ze is in een kleine week meer dan een kilo kwijtgeraakt en dat is best veel voor zo'n kleintje.
    Nu ze weer buiten komt zegt iedereen daar ook wat van, want je kunt in haar gezicht ook goed zien dat ze afgevallen is.

Door alle zorgen ben ik zelf overigens ook bijna 2 kg kwijt wat niet erg is, want ik moest er nog 8 kg af zien te krijgen ;) , alleen dat dat door deze omstandigheden gebeurd is natuurlijk wat minder.

Duimen dat het zo door blijft gaan en dat het nu toch echt weg is.

En nogmaals bedankt voor de lieve reacties en tips. Ben erg blij met zo'n forum/website als dit.

gr. Naja

4. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Wat zullen jullie opgelucht zijn! Forums als dit zijn idd geweldig! Zoveel kennis die gedeeld wordt is echt een uitkomst!

5. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    Fijn om te lezen dat het weer een stuk beter gaat
    kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent
    hoop dat ze gauw weer helemaal de oude is

Deel Deze Pagina