zo geschrokken, wat een enge vent!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 6 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Misschien zit deze man wel in een traject - en moet hij sociale contacten aanleggen. Wist hij niet zo goed wat hij moest vragen en kwam dit eruit? Je moet niet altijd het negatieve van mensen zien. Tuurlijk komt het een beetje raar over, maar om nou meteen een topic te openen "EEPS WAT ENG EN BOEHOE" .. nee..
     
  2. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik heb je een PB gestuurd.
     
  3. Allesofniets

    Allesofniets Niet meer actief


    Dit!

    Ik vraag me af waarom hij eng was?
    Dadelijk bedoelde hij het oprecht aardig.
     
  4. djennes

    djennes Bekend lid

    24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Nou bij de eerste vraag was ik al weggefietst...

    Ben ook 1 x achterna gezeten in het donker, heel angstig maar achteraf bleek het mijn zwager te zijn:)
     
  5. Moli

    Moli Niet meer actief

    echt?? omg:$ ik zou het in mijn broek doen haha
     
  6. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ja misschien wel..... Maar als je via school zulke dingen moet weten dan ga je toch geen wild vreemde op straat aanspreken? Dan ga je toch langs de verloskundige of gynacoloog. Ik vond het eng overkomen.
     
  7. masami

    masami Fanatiek lid

    27 jul 2011
    4.213
    769
    113
    Vrouw
    Ik was in eerste instantie ook gestopt hoor.
    Misschien wilde hij de weg vragen of hoe laat het was oid.
    Niet iedere persoon, die iets wil vragen is een gestoorde gek. Neem aan dat de meesten van ons ook wel eens de weg oid hebben gevraagd?

    Ts toen duidelijk was dat het een andere vraag was dan "verwacht" heb je juist gehandeld door weg te fietsen.
    Nu rustig wat drinken en tot jezelf komen.
     
  8. El1983

    El1983 Fanatiek lid

    19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    ??? Wat heeft de bezuiniging hiermee te maken??

    Creepy vent idd
     
  9. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Eens :)
     
  10. KimK

    KimK Niet meer actief

    Wat is dat toch met Ssaar haar topics? Vast een vriendin van een mod, kan toch bijna niet anders....
     
  11. El1983

    El1983 Fanatiek lid

    19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Puur interesse, dus als dit jou overkomt, vreemde man, die dit soort vragen stelt en zijn mobiel erbij pakt dan beantwoord jij de vragen?

    Ik vind dat het hem niks aan gaat, als het een vrouw was, was ik ook weg gefietst.
     
  12. Moli

    Moli Niet meer actief

    omdat dan mensen de zorg niet meer krijgen die ze blijkbaar nodig hebben.
     
  13. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ja precies. Het word je niet elke dag gevraagd om te stoopen, ik ging er ook van uit dat er wat aan de hand was. Maargoed haha dat had dus anders uitgepakt.
     
  14. Moli

    Moli Niet meer actief

    omdat ze dan niet meer de zorg krijgen die ze nogdig hebben.
     
  15. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik zou zijn vragen gerust beantwoorden ja waarom niet? Als er een lief oud vrouwtje naar je toe komt en zegt goh wat een mooie buik ben je zwanger hoe lang al? Dan beantwoord je ze toch ook? Dus omdat deze meneer er niet als gemiddeld uit ziet moet je ineens weg willen rennen?
     
  16. El1983

    El1983 Fanatiek lid

    19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    en meestal hebben ze toch een vragenlijst bij de hand of een "bewijs" dat ze voor de opleiding een aantal vragen moeten stellen? Want dat komt al heel anders over, toch?
     
  17. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Tegenwoordig is alles digitaal, wellicht had hij die wel op zn mobiel staan...
     
  18. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Dat is ook wel iets totaal anders.. Een lief oud vrouwtje zou ik ook antwoord geven. Maar als er een man naar je toe komt die je vraagt hoe groot je buik is en of hij je buik mag zien. Dat soort dingen vragen mn vriendinnen nog niet eens
     
  19. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Waarom is dat dan anders ? lief oud vrouwtje - man van 40 met eventuele opdracht van uit school.. Je bent een beetje hypocriet.
    Je had ook gewoon kunnen zeggen Nee mijn buik mag je niet zien en hier zijn je antwoorden, succes met je opleiding kerel!
     
  20. El1983

    El1983 Fanatiek lid

    19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    En dan nog vind ik de situatie die Ts omschrijft "verdacht".
    Of hij was idd een leerling, maar heeft zich dan niet goed voorbereid (meestal leg je uit welke school welke opleiding en en of je een paar vragen mag stellen), of hij was idd een creepy vent.
    En zoals TS de situatie omschrijft, komt de vent erg "verdacht" op mij over....
     

Deel Deze Pagina