zo geschrokken, wat een enge vent!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 6 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knapie

    Knapie Fanatiek lid

    5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Dan zeg je van tevoren: "Ik ben .... en volg de opleiding ... In het kader van mijn opleiding zou ik zwangere vrouwen graag een aantal vragen willen stellen" Of iets in die trant ;) En DAN stel je pas die vragen. Normaliter vraag je het ook aan voetgangers die voorbij komen en ga je geen fietsers vragen om te stoppen.
    Ik ben het met je eens hoor dat men niet meteen een vooroordeel moet vellen maar ik zou dit ook een rare situatie vinden.

    OT: ik zou het dus ook inderdaad raar vinden en weg fietsen. Wel vind ik het netjes van je dat je bent gestopt. Wie weet was er iets aan de hand of wilde hij bijvoorbeeld de weg vragen.
     
  2. El1983

    El1983 Fanatiek lid

    19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    wat is het verschil met een lief vreemd vrouwtje en een vreemde vent?
    Bij beide was ik daarna doorgefietst omdat het rare vragen zijn die ik niet vertrouw..
     
  3. El1983

    El1983 Fanatiek lid

    19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Idd meestal staan ze ergens in het centrum, en als het digitaal is, dan meestal op een Ipad.
     
  4. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Nah ik denk dat we allemaal Saar wel kennen en laten we het erop houden dat de situatie vast "een beetje verdraait is" .
     
  5. Allesofniets

    Allesofniets Niet meer actief

    Ja ik zou antwoord geven, of het nu een lief oud vrouwtje is of een meneer..

    Op de vraag of hij jou buik mocht zien is het antwoord dus gewoon nee..
    Mijn opa ziet er ook uit als een norse enge man. Maar goed hij heeft dus ook al 3x (bij mij weten) kanker overleeft.. Heeft al meerdere keren op sterven gelegen.. Is vel over been, lijk wit. Dus idd creepy.
     
  6. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ik ben hypocriet? Nou nee hoor. Als deze man betere uitleg had gegeven waarvoor hij het moest doen en mij kon laten zien op papier of mobiel dat het daadwerkelijk zo is dan had ik hem antwoors gegeven.. Maar deze man stond aan de kant van de weg te wachten en zag mij fietsen en vroeg of ik wou stoppen en ik kreeg gelijk van die rare vragen. Pas toen ik hem vroeg waarom hij dat wilde weten antwoorde hij: dat moet van school. Nou dat ging er bij mij niet in. Ik vond het een vreemde situatie
     
  7. Allesofniets

    Allesofniets Niet meer actief


    Zeg dan gewoon dat je de situatie verdacht vond en daarom bent weggefietst ipv zoo geschrokken, enge vent blablablabla
     
  8. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Dus dit gaat om de titel? Ik laat hem zo want ik was ook geschrokken en ik vind het ook een enge vent. Zoiets doe je niet op deze manier
     
  9. Kolibrie

    Kolibrie VIP lid

    29 jun 2008
    5.733
    410
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik sta versteld van sommige reacties hier. Ik kan me best voorstellen dat ze stopte. Hoe vaak vraagt iemand niet om de weg?

    En het is natuurlijk totaal niet raar dat een wildvreemde vent vraagt of hij een foto van je zwangere buik mag maken ;) Vind ik ook erg raar inderdaad. Goed dat je weg gefietst bent. Heb je bij school nog navraag gedaan of er inderdaad onderzoeken lopen naar zwangeren vanuit hun?
     
  10. Allesofniets

    Allesofniets Niet meer actief

    Gaat mij niet om de titel, wel om jou houding;)

    Niemand mag jou aanvallen, maar zelf val jij altijd mensen aan.
     
  11. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Hij zit zelf op school en kreeg die opdracht. Tenminste dat zei die :$
     
  12. diaan1982

    diaan1982 Fanatiek lid

    8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Nou ja ik zou ook wel schrikken op het moment dat het "verdacht" lijkt....en dan lijkt zo, n man (vent) misschien ineens eng...kan toch?
     
  13. skiwi

    skiwi Fanatiek lid

    15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ts ik zou het ook vreemd vinden en wegfietsen. Ik snap dat je in het begin overrompeld bent met deze vragen en daarom eerst ook nog antwoord gaf.

    Ik had je naïef gevonden als je hier niet van zou schrikken.
     
  14. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Haha ja.... Ik wist niet wat me overkwam. Vond het zo gek
     
  15. MotherMary

    MotherMary Fanatiek lid

    10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Volgens mij kan je maar 1 ding doen als je zoiets gebeurt, en dat is je instinct volgen. Stoppen als je denkt dat het nodig is en wegfietsen als je het niet vertrouwt/niet prettig vindt. En dat is precies wat je gedaan hebt.

    En voor de goede orde, voor iemand erover valt: je instinct heeft het niet altijd goed, nee. Iemand die je niet vertrouwt kan alsnog de beste bedoelingen hebben, maar wat heb je anders om de situatie in te schatten?
     
  16. podiki25

    podiki25 Fanatiek lid

    18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Wat raar toch allemaal... Soms zijn er topics waarvan ik denk "ja, hallo, hier ben ik het echt niet mee eens" en dan steunt iedereen TS.
    In dit geval ben ik het duidelijk eens met TS (al zou ik er geen topic over openen maar iedereen is anders) en dan verbaast het me dat zo velen hier zeuren over het feit dat ze niet had moeten stoppen of het hypocriet is... pffft.
    Oh, en ik heb de verwijderde reacties door de mods niet gelezen maar vraag me af waarom het nodig is daar zo over door te drammen. Verveling?
    In ieder geval, TS, ik ken je niet maar ik zou ook zo gereageerd hebben. Eerst stoppen want er kan iets zijn en vervolgens weer wegfietsen.
     
  17. potjesoep

    potjesoep Bekend lid

    13 apr 2014
    713
    0
    0
    gek genoeg heb ik dat laatst in de super gehad een man zat stiekem foto's te maken van mij hele vies ventje , mijn man die zag het ook en heeft die man even de schrik van zijn leven gegeven .. BA vieze lui
     
  18. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.158
    2.055
    113
    Vrouw
    Nederland
    Brrr, ik krijg de kriebels van dit verhaal. Volgens mij is dat een man die zwangere vrouwen heel spannend vindt en -het-moet-van-school-verhaal is vast een smoes.
    Goed dat je bent weggefietst! Ik was er ook snel vandoor geweest.

    Maar eh, als iemand je vraagt om te stoppen dan is dat toch niet zo raar? Heb ik ook een keer gehad (die vent zag er ook beetje eng uit, petje en zo'n trainingspak) en die man wilde gewoon weten waar hij een geldautomaat kon vinden. Hij heeft me daarna ook vriendelijk bedankt.
     
  19. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Oh dat meen je niet? Gadverdamme zeg. Gelukkig heeft je man hem aangepakt!
     
  20. Bambi93

    Bambi93 Fanatiek lid

    4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Tja dames laten we eerlijk zijn, ts heeft nogal rare ideeën. Opent een topic, vraagt meningen maar als de meningen haar niet aanstaan zegt ze nogal pijnlijke dingen, mensen miskramen en zelfs doodgeboren kindjes wensen, wordt nu eenmaal niet zo snel vergeten.

    Ot; Ik zou ook zijn weggefietst. Maar kan me dan ook weer niet voorstellen dat iemand ergens staat in de hoop dat hij een zwangere vrouw tegenkomt. Ik woon dan ook in een dorp.
     

Deel Deze Pagina