zo geschrokken, wat een enge vent!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 6 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drieka

    Drieka Niet meer actief

    Je moet nooit zomaar stoppen voor iemand die je niet kent en die je er eng vindt uitzien, kies voor je veiligheid, in deze tijd moet je echt uitkijken!
     
  2. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Mensen miskramen en doodgeboren kinderen toewensen? Over mijn lijk dat ik dat ooit heb gezegd! Dus ga effe ergens anders aandacht zoeken joh
     
  3. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Je hebt wel meer onzin uitgekraamt dan alleen dat hoor.. Je kan echt een heel naar mens zijn, maar dat komt misschien wel door de hormonen.
     
  4. Mini Shopaholic

    Mini Shopaholic Niet meer actief

    Nou dan hebben wel heel veel mensen dat gezien of gehoord terwijl je dat nooit hebt gezegd... Misschien moet je gewoon een tijdje thuis blijven zitten. Maak je ook niet zoveel mee

    Ontopic:

    Als dit ECHT is gebeurd zal ik de wijkagent even inschakelen. Wie weet hebben wel meer mensen hier een melding van gemaakt!
     
  5. Bambi93

    Bambi93 Fanatiek lid

    4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Lieve meid,

    Toch hebben een heel aantal leden dat gelezen. Dus ga ik nu samen met hen dan maar ergens anders aandacht zoeken, misschien bij de pearle voor een gezamelijke aankoop leesbrillen?!

    Kijk dat is nu precies wat iedereen bedoeld als iemand het niet met je eens is. Ik weet heel goed wat ik gelezen heb, je kan ook gewoon eerlijk zeggen e ik heb dat toen niet zo bedoeld' ipv mij nu van leugens te beschuldigen. De enige die liegt hier ben jij.
     
  6. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ik denk dat ik zelf wel weet wat ik wel of nier heb gezegd. Maar iemand een doodgeboren kins toewensen heb ik nooit gezegd.
     
  7. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Dat heb je dus wel. En daar zijn heel veel mensen over gevallen, en daarom heb je nu zo'n grote fanclub.
     
  8. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Als jij dat stellig beweert mag je die reacties want het zijn er meerdere volgens jou.. (Dat ik mensen een doodgeboren kind wens en mensen een miskraam wens) er wel even bij pakken want die zullen er dan vast en zeker nog wel staan!
     
  9. mnonc

    mnonc Fanatiek lid

    9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Tja ook ik heb het gelezen..
     
  10. Bambi93

    Bambi93 Fanatiek lid

    4 apr 2013
    1.173
    0
    36

    Denk je nu echt dat ik je hele onzin geschiedenis van drama verhalen ga doorspitten? Kan ook best zijn dat ik er ergens een printscreen van heb gezien dat het als pb verzonden is... je hebt het gezegd of liegen mini shopaholic & Nora ook?!
     
  11. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Nee sorry. Dat heb ik nooit gezegd. Als ik dat zou hebben gezegd dan zou ik het wel weten.
     
  12. mnonc

    mnonc Fanatiek lid

    9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Je kan blijven ontkennen maar zoveel meiden hebben t gelezen!
     
  13. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Welles, Nietes!
    Grow up. Moet je niet iets eten en vragen of het wel mag? Die topics zijn veel lolliger dan deze.
     
  14. Bambi93

    Bambi93 Fanatiek lid

    4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Heeft toch geen zin, ts wilt alleen horen dat zij gelijk heeft.
    Succes ermee nog!
     
  15. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    9 juli 2014, 20:52
    Ssaarr
    Member
    Geregistreerd: 18 april 2011
    Berichten: 464


    Re: iewwwll beestjes in mn chips paniek!!
    Oorspronkelijk geplaatst door Annabel274
    ik vind dat jij een triest figuur bent!

    Mag je vinden. Ik hoop oprecht dat jij een keer xzo iets ergs mee maakt en dan op een forum komt en iedereen je uit lacht... Jij bent triest. Niet meer en niet minder. Mensen zo beoordelen achterbeen pc... Wat een lef. Maar wat je geeft krijg je terug terug. Daar geloofv ik in
     
  16. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ohjee, daar gaat het topic weer..
     
  17. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    En waar lees jij dat ik iemand miskramen en doodgeboren kinderen toe wens? Als je de reacties terug leest dan kan je lezen waarom ik dat zei! Dit ging namelijk over mij. Ik werd belachelijk gemaakt om mijn onzekerheden. En vanuit daar reageerde ik dat ik diegene gun dat ze ook zoiets zou mee maken als ik en dan uitgelachen word op zon forum!

    Maar iemand een miskraam en doodgeboren kinderen gunnen heb ik niet gezegd en dat zegt deze zin ook totaal niet
     
  18. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Alleen maar goed. Het feit dat er gezegd word dat ik mensen miskramen en doodgeboren kinderen toe wens vind ik echt heel erg! En dat heb ik ook never gezegd. En met de zin: Ik hoop oprecht dat jij een keer xzo iets ergs mee maakt en dan op een forum komt en iedereen je uit lacht.. Word het geconcludeerd. Ik reageerde op iemand die zei dat ik een triest figuur ben. Dit werd gezegd omdat ik heel onzeker ben. Jullie weten niet waarom ik onzeker ben. Maar die onzekerheid komt ergens vandaan. En dan word ik zo veroordeeld. Dat had me erg geraakt en toen zei ik dat ik hoop dat ze in haar leven ook iets mee maakt wat haar onzeker maakt en dan op een forum komt en uitgelachen word. Mensen miskramen en doodgeboren kinderen toewensen dat zou ik nooit zeggen en dat is ook niet eens gezegd!
     
  19. This is me

    This is me Fanatiek lid

    15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ik was dit topic een beetje aan het doorlezen.
    En was eigenlijk niet van plan om te reageren.
    Maar vraag me echt af hoe jullie hieruit halen dat ts iemand een miskraam ed. toewenst.
    Of mis ik rondom dit stukje nog iets :(
     
  20. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Je hebt van die rare mensen
     

Deel Deze Pagina