zo geschrokken, wat een enge vent!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 6 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HuiBooBee

    HuiBooBee Fanatiek lid

    1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Gaan we weer..

    Hoe komt het toch dat jij altijd zulke rare situaties meemaakt?! :p
     
  2. Bollen

    Bollen Fanatiek lid

    22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Dan ben je loaded aan t eind van de avond, Birshit :D

    Oh en ik heb dat van die miskramen/doodgeboren kindjes ook meegelezen.

    En OT: volgende keer wegscheuren als een baas bij elke man die rare vragen stelt. Le-vens-gevaarlijk.
     
  3. This is me

    This is me Fanatiek lid

    15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Kan jij het mij dan misschien uitleggen?
    Heb een pagina terug een vraag gesteld,maar nog geen antwoord gekregen.
    En vraag het me echt af.
     
  4. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Zoiets heb ik ooit ook eens gehad, maar na een paar rake klappen zag ik dat het mijn (volwassen) buurjongen was :cool:

    En nu ik inmiddels al jaaaaaren met zijn neef getrouwd ben, worden er nog best wel grappen over gemaakt, dat je mij niet boos of bang moet maken :p
     
  5. Logan

    Logan Niet meer actief

    Ik ben begonnen aan chocolade pepernoten. Pak meteen ff m'n klapstoeltje:cool:
     
  6. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Nee alleen hier uit word er geconcludeerd dat ik mensen miskramen en doodgeboren kinderen wens. Te erg voor woorden.. Maarja laat maar lekker gaan
     
  7. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ow jij hebt het ook gelezen? Nou dan kan jij ook vast terug vinden dat ik dat LETTERLIJK heb gezegd! Ben heeeeeeel benieuwd of ik dat gezegd heb
     
  8. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    goeeeeeed.....ik was iig ook best gestopt omdat ik gedacht zou hebben dat meneer de weg wilde vragen en daarna hard weggefietst als hij zulke dingen vroeg.
     
  9. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Dit was een van de dingen waarin je iemand iets toewenste, ik had geen zin om al je dramalama topics verder door te spitten dus of dit toepassing had op het miskramen ding weet ik niet zeker, maar wat ik wel zeker weet is dat je het gezegd hebt.
     
  10. djennes

    djennes Bekend lid

    24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Het zal we aan de regio waar we wonen liggen;), ik krijg het ook nog vaak te horen haha.
     
  11. Brightness2013

    Brightness2013 Niet meer actief

    Ik ben het met je eens dat de bezuinigingen voor veel problemen zorgen, maar dit is een beetje onzin, gekke mensen heb je overal, of er word bezuinigd of niet.
     
  12. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ja tuurlijk.... Je kon het gewoon niet vinden omdat dit het enige is. En als je toch stellig beweert dat ik lieg dan mag je met bewijzen komen! Want ik laat me niet zomaar uitmaken voor iemand die een ander een doodgeboren kind of een miskraam gun. Dus laat maar zien dat ik dat letterlijk heb gezegd
     
  13. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Dude je hebt bijna 500 onzinnige berichtjes gepost hier, denk je serieus dat ik die allemaal ga zitten napluizen omdat jij aan tijdelijke alzheimer leidt? Ga fietsen.
     
  14. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.960
    6.077
    113
    Happyland
    Nou, ik ben totaal niet bang uitgevallen, maar ik zou het ook maar raar vinden hoor. waarschijnlijk is het een vieze rukker, ik zou ook weer zijn weggefietst. Wat een onzin, voor zijn opleiding??;)
     
  15. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Meiden kom op! We zijn volwassen, gedraag je dan ook zo..
    Het is heel makkelijk om iets verkeerd op te vatten. En heel waarschijnlijk heeft Ts het niet zo bedoeld. Laten we gewoon bij het onderwerp blijven!

    @ts ik was ook gestopt. Goed van je dat je daarna doorgereden bent. Klinkt mij niet helemaal zuiver.
     
  16. This is me

    This is me Fanatiek lid

    15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Eerlijk gezegd dame's denk ik dat ts in het welles nietes spel gelijk heeft.
    Ik vermoed dat jullie dat stukje tekst zo hebben geinterpeteert en er dus zelf miskraam van hebben gemaakt.
    Anders had hier iemand wel het beruchte stukje tekst geplaatst over het verder kunnen uitleggen.

    Het is erg als zulke uitspraken gedaan worden,maar het is ook erg als er beweert word dat zoiets gezegd is terwijl het er niet letterlijk staat.
     
  17. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Dude? Ik ben een vrouw hoor. Nou jij beweert dat ik dat letterlijk gezegd heb, dus ja ik denk dan dat je wel met bewijs moet komen. Je wist die ene zin toch ook op te zoeken? Waarom de rest wat ik volgens jou gexegd heb niet? Dat is er helaas voor jou niet want ik heb dat nooit gezegd
     
  18. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.960
    6.077
    113
    Happyland
    Ik maak uit een aantal reacties op dat er een stel zijn die de pik op ts hebben, anders reageer je niet zo.
    Waarschijnlijk moet ik een aantal topics van haar teruglezen, want mij is het ontgaan.
    Maar ik vind het wel erg flauw allemaal, nog even en we zitten weer met zn allen op de kleuterschool.
     
  19. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Dankjewel! Ik denk zelfs dat als zulke uitspraken als mensen een doodgeboren kind toe wensen dat je dan van het forum verbannen word.
    Als ik dat ECHT had gezegd dan wisten hun dat net zo snel te vinden als die ene zin die ik gezegd hebt.
     
  20. El1983

    El1983 Fanatiek lid

    19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Gelukkig ik ben niet de enige die dit vind.
    Ik heb dus desbetreffende topic even terug gelezen was wel even nieuwsgierig :) waar jet nou precies over ging.
    En ik snap niet waarom dat, dat topic dam hier weer teurg moet komen.
     

Deel Deze Pagina