zo geschrokken, wat een enge vent!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 6 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sprits

    sprits Fanatiek lid

    21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Het wordt hier met de dag meer en meer een kleuterschool.
    Wat laten sommigen zich ongelooflijk kennen.
    Gewoon gênant! Bah.
     
  2. El1983

    El1983 Fanatiek lid

    19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik heb het topic even terug gelezen en het word niet letterlijk gezegd door ts, wel wenst ts diegene Iets ergs toe zodat diegene weet hoe ts zich voelt.
     
  3. mumija

    mumija Niet meer actief

    Je hebt het wel degelijk gezegd want ik heb het toen ook gelezen.
    Alleen word er in jouw topics nogal geknipt en geplakt (=reacties verwijderd) waardoor het is verwijderd en dingen niet meer in goede contex staan.
     
  4. This is me

    This is me Fanatiek lid

    15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Precies dat had ik idd ook gelezen.
    Dan vraag ik ook nog hier aan de dame's die dat dan beweren of ik iets gemist heb,of ze het willen uitleggen.
    Krijg je totaal geen reactie.
    Dan kan ik alleen maar vermoeden dat hun het zo geinterpeert hebben en dat ts dit nooit gezegd heeft.
     
  5. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Jij snapt hem! Iemand maakte mij uit voor triest mens. Dit omdat ik onzeker ben over bepaalde dingen. Die onzekerheid heb ik met een reden. En dat word hier belachelijk gemaakt. Dus ik zei tegen die persoon die mij triest noemt dat ik hoop dat zei in haar leven ook iets mee maakt waardoor ze zich onzeker voelt en dan op een forum komt waar ze voor van alles word uitgemaakt!


    En nu is het zo verdraait dat ik mensen miskramen en doodgeboren kinderen toe wens.. Hoe ver kan je gaan om zoiets te verzinnen?
     
  6. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Het is mooi geweest hier, tijd voor een slotje.
     

Deel Deze Pagina