zo geschrokken!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door asmama, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi dames.. ik ben vandaag 37 weken zwanger en heb net gevreeen met mijn vriend.. opeens constateerde we heel veel bloed ik schrok me rok en ging meteen op de wc zitten voelde het steeds een beetje druppelen ook :$ we hebben toen meteen de vk gebeld en die zij dat het wel normaal was deze termijn dat je na de seks bloedde ik zei ook dat het egt veel was nu zij ze dat ik een maandverbandje voor moest doen en een half uurtje wachten als het maandverbandje dan vol zat moest ik terug bellen en anders gewoon niks doen en afwachten.. nu is er een kwartier verstreken en er zit maar een heel klein beetje bloed in het maandverbandje dus ik denk dat het aan het stoppen is... ik ben me rot geschrokken en nog :$ nu was mijn vraag zijn er mischien dames die dit ook mee hebben gemaakt..??

2. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik had vorige week bloedverlies, niet veel, maar toch en ben toen helemaal nagekeken in het ziekenhuis. Het was vals alarm.

3. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Net gevreeen!!!!!!:$ .......20.30??? hahahahaha
    Nee grapje, ik zou me helemaal kapot schrikken. Ik heb het nooit gehad tijdens mijn vorige zwangerschap, misschien dat er een adertje geknapt was ofzo. Het is daar natuurlijk allemaal veel beter doorbloedt tijdens je zwangerschap.

4. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    oh zie dat de tijd van de berichten niet gelijk loopt met de werkelijke tijd!!! hahahaha echt wat voor mij, het was dus geen 20.30 maar 22.30. Normalere tijd dus voor zulke activiteiten.

5. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    is er niemand die dit ook heeft gehad of herkent?

6. Alita

Alita Niet meer actief

jee ....nooit gehad maar kan me voorstellen dat je geschrokken bent meid! Hoe is het nu met je?

7. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb nu nog een beetje bruinverlies.. ik denk er wel steeds aan of alles wel goed is enzo ik weet dat ik op mijn vk moet vertrouwen maar vind het best eng vandaar dat ik graag ervaringen van anderen had gelezen maar denk dat niet veel meiden mijn verhaal herkennen :(

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik herken je verhaal wel!

Was ook met 37 weken. Zuslief vertelde me dat seks de bevalling op kon wekken en ik was het wel aardig zat intussen, dus zo gezegt, zo gedaan. Ook ik begon te bloeden na de seks! Had dit al vaker gehad dus was er wel op voorbereid maar het was die keer toch meer na de andere keren dus ook de vk gebeld. Vk is komen kijken en die kon niks raars ontdekken, waarschijnlijk gewoon een adertje. Kan goed kunnen dus, vooral omdat alles beter doorbloed is als je zwanger bent.. Uiteindelijk is mijn meissie met 40+1 geboren, gezond en wel!

Niet te veel zorgen maken meid, snap dat je heel erg geschrokken bent maar er is echt niets aan de hand.

9. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    charity bedankt voor je reactie je verhaal beurt me echt een beetje op ben ik tog niet de enigste ;)

10. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi Asmama,

Ik ben nog niet zover als jij, maar bij bepaalde standjes krijg ik ook steeds vrij heftige bloedingen na de seks. Heb het er met de vk over gehad en ook omdat het afhankelijk is van het standje en meteen na de seks (of tijdens) gebeurt zegt zij ook gewoon een adertje. Hopelijk maak je je niet al teveel zorgen meer!

Deel Deze Pagina