Juist minder plassen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lili81, 1 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Ik ben ruim 8 weken zwanger en merk dat ik juist minder moet plassen dan voor mijn zwangerschap! Huh? Terwijl ik juist overal lees dat je meer zou moeten plassen door de druk op de blaas die de baarmoeder gaat uitoefenen...
    Het is nu 14u en ben tot nu toe maar 2x naar het toilet geweest. Ik heb wel al ca 1 liter thee/water gedronken, dus daar ligt het volgens mij niet aan.

Weet iemand of dit kwaad kan??

2. mamstefanie

31 aug 2011
    45
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Ik ben nu 18 weken zwanger en heb er last van ik drink heel veel mar plas daarvoor te weinig ik loop ook daarvoor bij de fysio want er loopt daar 1 dunne spier alleen die is nu niet meer dun maar dik en houd heel wat plas tegen (om het even kort uit te leggen)dus er blijft altijd wat in mn blaas zitten krijg er ook meer last van en soms erg pijn in mn buik ook moet ik altijd een inlegkruisje of maandvervand in want verlies soms een beetje urine daar kan ik niks aan doen de kans kan dan ook groter zijn om een ontsteking op te lopen

Ik weet niet of je er wat aan hebt maar als je egt merkt dat je veel meer drinkt dan plast dan moet je dat denk ik even beter aangeven bij je vk

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik plast ook niet meer hoor sinds ik zwanger ben. Nu ik verder heb ik vaker aandrang omdat er iemand op mijn blaas aan het dansen is ;)

Bij mij is het dan wel weer zo dat ik vocht vasthoud. Dus mijn drinken gaat rechstreeks naar mijn benen en handen ;)

Deel Deze Pagina