Nee ze hebben toen n hartfilmpje gemaakt dat was goed en n bloedonderzoek wees ook niks uit. Ze dachten dat het ook zou kunnen komen omdat ie een groeispurt doormaakte. De hersenen kunnen het dan even niet meer aan en schakelen uit en daarna weer aan. Dit zou ook de ondertemperatuur verklaren. Hij is gelukkig nooit meer flauwgevallen en heeft hij de stuip ook nooit meer gehad.
Oké ja hier zijn we 8 april aan de beurt tenzij ze eerder opnieuw een aanval krijgt. EEG en als t nodig is een MRI . Reflux heeft ze wel gehad tenminste nooit bewezen via z'n pH meting maar haar slokdarm was toen aardig aangetast en kreeg ze tot 10 maanden medicijnen daarna langzaam afgebouwd en er nooit meer last van gehad dus hier ligt dat verband niet denk ik. We zullen zien ik houd jullie op de hoogte. Bedankt dat jullie je ervaringen met mij wilde delen en bedankt voor alle successen en sterkte wensen !
Ik ken het niet maar jeetje wat eng! Ik zou niet weten wat ik gedaan zou hebben. Aii dat is echt schrikken. Hopelijk krijgt ze het niet weer, brr!!
Nee hopen wij ook niet ! Ik denk dat elke ouder net als ons wel in paniek raakt tijdens z'n aanval. Spoed of geen spoed? Een groot verschil - YouTube Daar word een beetje kort verteld wat het inhoud. Voor ons en de artsen is de vraag nu of het bij onze dochter ook echt om koortsstuipen gaat of om iets anders aangezien de aanvallen iets anders verlopen. Ben best wel zenuwachtig voor dinsdag
Wij zijn net terug van het ziekenhuis . Om 11 uur moesten we bij de neuroloog zijn, die stelde ongeveer 100 vragen en deed wat onderzoekjes. Ze denkt zelf toch aan Epilepsie vanwege de symptomen . In eerste instantie zouden we vandaag geen EEG krijgen omdat er geen plek was maar gelukkig konden we als nog om 2 uur. En onze kleine meid deed het super ! Als er iets afwijkend te zien is gaat ze onder narcose voor de MRI , en anders gaan we veder kijken. We blijven ieder geval onder controle bij de Neuroloog, als het wel ''gewoon'' koortsstuipen blijken , 4 procent van de kinderen die regelmatig kroosstuipen heeft ontwikkeld later alsnog epilepsie. Veder in haar ontwikkeling doet ze het prima, weegt nu 12,3 kg en is 85 cm. Kijk hier onze stoere Teletubbie
Doordat ze erg schokt tijdens de aanval, veel smakt en doordat de aanval zelf en de nasleep heel lang duurt. Ze herkent ons bijvoorbeeld ruim een uur niet, de dagen erna is ze moe en afwezig en loopt ze slecht.
Dat klinkt heftig! Sam had deze symptomen niet, leek meer alsof hij was flauwgevallen (wel als n plank). Hij werd ook grijs/blauw maar kwam weer bij en was daarna goed aanspreekbaar. Ik hoop dat ze snel meer duidelijkheid hebben!
Schrikken is het he ..pff Wel fijn dat hij snel weer bij kwam.. J. kijkt echt door ons heen zeg maar, alsof we er niet zijn en kan ook niet op ons reageren dan . ben benieuwd, een EEG is natuurlijk maar een moment opname van 40 min. dus als ze toen net geen aanval(letje) heeft gehad dan is dat niet te zien op de EEG.
Ik heb de tranen in mijn ogen staan. Wat verschrikkelijk. Wat een grote grote paniek zul je gehad hebben. Pfff ik weet niet wat ik moet zeggen. weet alleen dat je hier over moet praten praten en nog eens praten, anders blijft het je achtervolgen. succes lieve moeder
bedankt voor je lieve bericht ! we hebben de dagen daarna idd veel gepraat om het te ''verwerken'' , klinkt allemaal heel zwaar , maar na z'n ervaring heb je dat echt wel even nodig !