Super lief, dankjewel!! Was 14-11 uitgerekend inderdaad en ben afgelopen donderdag ingeleid. Alles is goed gegaan en ben bevallen van een prachtige, gezonde dochter❤️ Ik hoop dat met jou ook alles goed gaat!
Wauw wat is dit zo mooi! Van harte en ik duim dat alles goed blijft gaan en jullie over 8 maanden een mooi frummeltje in jullie armen hebben
Lieve lieve lieve Lisa, nogmaals van harte gefeliciteerd. Het is jullie zo gigantisch gegunt. Ik kan niet omschrijven hoe blij ik voor jullie ben maar deze hartjes staan voor mijn blijdschap voor jullie ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ Bekijk bijlage 667671
Jaaaa wat gaaf!! Kippenvel gewoon!! Helemaal geweldig! Wat een liefde krijgt dit kindje ♡. Geniet van dit onbeschrijfelijk geluk in je buik!!
Proficiat! Wat fantastisch! Soms wordt lang wachten beloond! Dappere strijder! Dit is waarvoor je zo hard jullie best hebben gedaan. Ik duim voor heel veel mooie echo's en straks een baby!
Wauw wat geweldig! Gefeliciteerd! Heb je vaker voorbij zien komen op het forum, het is jullie zo gegund!
Geweldig! Zo ontzettend gefeliciteerd! ❤️ Wat een weg hebben jullie afgelegd. Wat ben ik blij te lezen dat het eindelijk gelukt is!
Ik zag het op je insta! Fantastisch, het is jullie zo gegund!! Nu duimen dat alles goed gaat en je over een aantal maanden een prachtig wondertje in je armen hebt!
Joehoe zwanger! Wat ontzettend gegund. En je gaat dit traject idd niet vergeten, het heeft je ook gevormd als mens. Maar de beleving wordt in retrospectief wel anders (is althans mijn ervaring). Geniet van de zwangerschap samen!