Zo gewenst, gehoopt & geliefd

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Lisa280887, 3 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Wat een superfijn nieuws lees ik hier!
    Gefeliciteerd ! Na het lange wachten en de vele tranen is het jullie zo gegund.
    Ik duim mee dat dit kleine frummeltje mag blijven zitten totdat hij/zij klaar is om de wereld met 2 dolgelukkige ouders te mogen ontdekken ❤️
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  2. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Nou meiden! Vanuit hier weer een update❤️ Nogmaals zoveel dank voor alle lieve woorden!❤️

    Vandeweek schreef ik toch over het geregel met de echo-afspraken?

    Nouuu om het allemaal even wat makkelijker te maken vanmorgen belde de kliniek. Ze gaan dus een klein beetje versoepelen en als we wilden, mogen we aanstaande maandag alsnog samen komen voor een vroege echo. Wij hadden dit eigenlijk helemaal afgezegd omdat we dinsdag naar de verloskundige zouden gaan.

    Maargoed, supernetjes dat ze gebeld hebben!
    We gaan dus toch maandag naar de kliniek. Al is het maar om het daar (hopelijk voorlopig) af te sluiten.

    De 24e kunnen we dan naar de verloskundige.

    Na al dat geschuif hopen we nu dat deze afspraken niet meer veranderen!
     
    Ysabella, hummeltje5, Dagda en 14 anderen vinden dit leuk.
  3. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.868
    15.304
    113
    Ohhh wat fijn dat jullie samen mogen komen maandag. Op naar een pracht echo❤️
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  4. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Oh wat fijn! Ik ga duimen voor een hele mooie echo!! ❤️
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  5. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.794
    7.124
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat ze voor jullie toch de regels wat willen versoepelen! Op naar een goede echo! ❤
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  6. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.588
    10.483
    113
    Ik zag je onderschrift en wil je heel graag feliciteren!!
     
  7. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Gefeliciteerd!:D
    Wat een weg hebben jullie af moeten leggen zeg! Ik duim voor een goede echo!

    liefs!
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  8. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.868
    15.304
    113
    Alvast veel succes & plezier gewenst voor morgen! Ik duim voor een mooie eerste echo :)
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  9. Muisje2016

    Muisje2016 Fanatiek lid

    18 jan 2016
    3.013
    5.099
    113
    Lieve Lisa, ik had je prachtige test al op Instagram gespot, maar had je topic hier even gemist. Van harte gefeliciteerd meid, het is jullie zo gegund!! Kan me voorstellen dat de zenuwen voor de echo morgen nu wel flink aanwezig zijn.... Ik hoop zo dat jullie morgen een prachtig frummeltje op de goede plek zien zitten!
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  10. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.550
    13.128
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Spannende dag morgen dus!
    Een hoop geregel zo idd., maar wel fijn om het samen zo af te kunnen sluiten bij ''jullie'' kliniek.
    Ik duim voor een hele goede echo!
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  11. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    @Lisa280887 whoehoe, vandaag is het zo ver! Spannend! Heel veel plezier bij de echo!
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  12. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.449
    4.620
    113
    Duimduimduim

    F5-F5-F5

    ❤️
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  13. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    En en en???:D:D:D:D
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  14. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Lieve meiden!

    superlief hoe jullie meeleven❤️ Het was enorm druk vandaag, studiedag waardoor ik eigenlijk direct bij thuiskomst in moest loggen en online van alles moest doen.

    Ik kopieer de tekst vanaf mijn Instagram hieronder!
    ——————


    * De 6 weken echo*

    Vanmorgen vroeg was het zover: de eerste echo! Deze echo krijgen wij omdat ik vorig jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad. Deze was dus puur om te kijken of de zwangerschap op de juiste plek zit. Vooraf werd al gezegd dat het nog te vroeg kon zijn voor hartactie.

    Nou. Daar ga je dan. Samen. Gelukkig waren we samen! Ik was blij dat mijn vriend dit ‘live’ mee kon kijken en niet via Facetime. We waren best gespannen. Onze laatste zwangerschapsecho was op Lanzarote. Toen bleek dat mijn eileider geknapt was.
    Stiekem hadden we ook wel wat verwachtingen. Het zal vast een bijzonder moment zijn, dachten wij! Want ja. Dat is wat iedereen zegt.

    Nou daar dacht onze arts anders over. Waar zij normaal zo aardig een meelevend is, zo kort en zakelijk was ze nu. Niks geen ‘gefeliciteerd, hoe voel je je’? Nee. Alleen maar kort, bot, zakelijk gedoe.

    Laten we voorop stellen dat het echobeeld goed was. Het zit gelukkig op de juiste plek en het groeit goed. Er was nog geen hartactie te zien maar dat is heel normaal.

    Het beeld was wel enorm vaag en ik had even tijd nodig om te kijken. Tijd die ik niet kreeg. Want voor ik het wist was het klaar en we stonden letterlijk 5 minuten na aanvang afspraak weer buiten.

    Ik weet het. Ik zou nu heel blij moeten zijn. Het voelt enorm ondankbaar. Maar dit voelt kut. Wat een bijzonder moment moet zijn is verpest door het gedrag van deze arts. En waarom? Geen idee. We kregen niet eens tijd om vragen te stellen.

    Volgende week hebben we een afspraak bij de verloskundige. Daar houden we ons voor nu maar aan vast! Hopelijk is dat wat gezelliger en is dan ook het hartje te zien. Over 2 weken weer een afspraak in de kliniek. We hopen dat het humeur van onze arts dan wat opgeklaard is. Want dit is zo niet representatief voor onze hele ervaring in de kliniek!

    Op naar volgende week❤️
     
  15. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.449
    4.620
    113
    Lieverd, ik begrijp je gevoel echt hélemaal. Bij ons was de ervaring gelukkig net andersom! Onze fertiliteitsarts was maar een botte hork, vond ik. Tot we dus zwanger bij hem langskwamen voor een vitaliteitsecho. Kreeg nog net geen klapzoen! Maar in jouw geval is het nogal een anticlimax na zo’n lang traject. Ik denk stiekem dat je arts inderdaad ‘gewoon haar dag niet had’ en niet echt heeft stilgestaan bij de emoties die dat bij jullie teweegbrengt. Zonde......hopelijk volgende week een betere ervaring!

    Maar......bovenal......meisjelief, wat ben ik blij voor jullie dat het beeld goed was en dat alles voorspoedig loopt!! Duimen blijven hier overuren draaien. Liefs!! ❤️
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  16. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ohh lieverd wat ben ik blij dat alles voorspoedig verloopt! Wat vervelend dat die arts zo bot was :( wellicht idd zijn/haar dag niet..
    Hopelijk is de volgende echo dan toch wel dat feestje om naar uit te kijken :)
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  17. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Woooooow!! Je bent gewoon zwanger zie ik nu! Het is je gegunt!! Geniet ervan! ❤️❤️
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  18. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.527
    6.219
    113
    zuid-holland zuid
    Ik lees nu net je onderschrift pas , maar super onwijs gefeliciteeeerd!!!!!
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  19. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    yes! Beeld is goed, fijn! Op de goede plek, man wat een opluchting al! En wbt de arts, ze feliciteerde ons ook niet met 5+6 omdat ze ook te vaak gezien had dat het fout ging en niet iedereen zo vroeg al felicitaties wou omdat het zo vroeg was. Maar dat maakte de echo wel fijn omdat ze het uitlegde. De assistente was daarentegen toen ik belde dat ik zwanger was een heel bot, was toen ook echt van mijn stuk gebracht omdat ze het absurd vond dat ik een bhcg wou prikken en na delen van de waarde was t niet veel beter. Was daar echt even flink van slag door....
    Bij de tweede echo was de gyn zo intens blij, zo mooi, zo lief. Was heel bijzonder.


    Wel bijzonder, beide gestart in augustus 2017, ik de bbz net ff jaartje eerder, mmm in en 2020 voor ons beide een mooi jaar :)
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  20. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Bedankt lieverds❤️ Zo bijzonder hoe lief jullie meeleven!!

    ik postte gisteren het verhaal op mijn insta en een aantal meiden reageerden dat zij helaas dezelfde ervaring hadden met deze arts bij de zwangerschapsecho. Zo gek! Zo’n betrokken, fijne arts. En dan bij de zwangerschapsecho zo zakelijk en kortaf.

    Maargoed. Ik heb dit zojuist op mn insta gezet....
    ————————-


    Lieve allemaal,

    Gisteren schreef ik over onze ervaring tijdens de 6-weken echo bij MCK.

    Ik heb vanmorgen de kliniek gebeld.

    Ze hadden ons op de 30e ingepland op een heel onhandig tijdstip, dus ik wilde vragen of ze een later tijdstip hebben en als dit niet kon, desnoods met een andere arts.

    Het verhaal van gisteren zit mij totaal niet lekker dus ik heb het verteld en ze gaf aan dat als we willen, we dit op de mail kunnen zetten. Dan weet de arts in ieder geval over hoe wij dit ervaren hebben en dan kan de arts er ook echt iets mee. Ik denk dat ik dit wel ga doen.

    De afspraak staat nu op de 30e, op een later tijdstip, met een andere arts. Het is goed zo.

    De komende weken dus lekker vaak spieken bij onze kleine❤️ de 25e bij de verloskundige en de 30e dus in de kliniek. Ik ben enorm opgelucht dat deze laatste niet meer bij onze eigen arts is, ik heb geen trek meer in zo’n ervaring. Zwanger zijn na een traject is bijzonder maar ook enorm onzeker. Deze negatieve energie wil ik niet hebben!

    Nu weer lekker focussen op het positieve❤️
     
    Ysabella, hummeltje5, Sado en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina