we maken onze geboortekaartjes (weer) zelf. nou hebben we een leuk plaatje gevonden en we waren er helemaal blij mee. maar nu ik het voorbeeld af heb, denk ik onee tis een kaartje voor een meisje. wij weten niet wat het wordt en dat willen we ook niet weten. mijn man vindt het juist helemaal niet een meisjes-kaartje en is er helemaal tevreden mee (en das niet makkelijk te bereiken, t is al het zoveelste ontwerp). wat vinden jullie. de kleur paars (net zo paars de advertentie regel van labelfriends (zie toevallig hun advertentie rechts staan) kan dat ook voor een jongetjes geboortekaartje? en als jullie vinden dat het kan, dan gecombineerd met groentinten of oranjetinten? het kaartje op zich is helemaal goed en wat we zoeken alleen de kleur paars stoort me dus een beetje maar het plaatje is gewoon zo en valt daarop niet aan te passen. graag jullie meningen.
ik vindt dat een mooie kleur! ben wel een beetje bevooroordeeld want paars is mijn favourite kleur. Maar wij hebben een grijze kamer voor de kleine met wit in de meubels en paarse accenten. dat kan echt wel voor een jongen en een meisje ons geboortekaartje was voor mijn ge voel ook meer voor een meisje dan voor een jongetje, mijn vriend vond van niet en we hebben het dan toch gekozen nu maar afwachten wat het wordt hihihii heel veel sterkte met ontwerpen want het is wel leuk om te doen
Ik vind die kleur paars voor een geboortekaartje voor allebei kunnen hoor en zou het denk ik met groen combineren omdat ik zag dat je in mei uitgerekend bent, kleur van het voorjaar. Als je nou lila had gekozen had ik wel meer meisjesachtig gevonden
Ik vind dat paars prima voor een jongen (of meisje) kan! Ik zou het met groen combineren. Vind oranje/paars niet zon mooie combi
heb nu het plaatje bij de hand en in mijn gedachten was de paars toch donkerder als in werkelijkheid. lijkt namelijk meer op het paars waar hier de knoppen en titelregel mee aangegeven wordt. hmmm....plaatje heeft ook iets oranjes vandaar dat we die combi bedachten. heb nu gecombineerd met oranje en groen en dan wordt het al wat beter... maar blijf beetj emet het paars zitten. kan ik hier ook foto invoegen? dan kan ik stukje laten zien zonder alles te verraden.
Ik vind dit heel goed samengaan. Ook voor een jongen. Het zijn gewoon vrolijke kleuren. Unisex. Leuk hoor!
Ik zie je foto net en vind het heel goed kunnen hoor! Vind het oranje en groen trouwens veel meer overheersen hoor.
heb nu hetzelfde plaatje gevonden met een blauwe achtergrond. echt fel hard blauw. wat zou dan beter gaan voor unisex? groen oranje en hard blauw of met het paars zoals op de foto.
Ik vind dat meer naar het blauw neigen, zo donkerpaars is het. Dus kan prima hoor! Voor unisex zou ik bij dit paars-blauwe blijven en niet hardblauw als achtergrond nemen, misschien dat het dan wel te jongensachtig wordt.
Ik vind dat de kleurtjes in de foto die je geplaatst hebt heel goed samen kunnen. Zowel voor een meisje al jongen....