Wie heeft er ervaring met dit deel van het boek ?? Ik ga er vanaf maandag weer mee beginnen en ik denk laat ik eens een ander boek van dr proberen .. Is deze versie heel anders dan alle andere boeken ? het ziet er zo exotische uit, krijg er gelijk trek door ( niet goed hahahah ) Ben dus zoek naar ervaringen Ik hoef dus geen reacties over dat het slecht is om te sonja bakkeren of dat ik beter iets anders kan gaan doen want dat doe ik niet, ik ga sonja bakkeren.
Ik heb het boek. Ik vind het leuke recepten, mijn man vind het iets te tropisch (dat is opzich ook wel zo, op een zondag mag je een bananensoepje ofzo? ) Maar je moet er wel van houden. Ik hou wel van koken (als ik niet zwanger ben ) en vond het wel leuk. Maar weet niet of rest van je gezin er op zit te wachten. Het is al poosje geleden dat ik het boek heb gebruikt. Het is meer voor leuke variatie in je dagelijkse recepten. Ik viel wel goed af met Sonja Bakker maar hield het niet goed vol. (en ik zal je absoluut geen preek geven over dat het dieet niet goed is, dit was het beste dieet voor mij. Maar toch: Het zijn maar 1000 kcal per dag, en dat is niet genoeg. Ik zou wel een extra boterham/appel/yoghurt tussendoor nemen) Want het is ook belangrijk dat je het lang volhoudt! Ben je lid vd bieb? anders kun je em daar eens lenen.
wij zijn wel van de apparte en nieuwe gerechten en ik vind het geweldig om te koken ( of het lekker is is een tweede ) en inderdaad zoals jij het zei is het weer eens wat anders.. Ik ben niet lid van de bieb maar kan het boek van iemand lenen die hem niet gebruikt dus ik zat daar eens door heen te bladeren en kwam ineens op het idee om het te gaan doen. thanx voor de tip wat betreft het extra fruit
Dat bananen soepje waar je het over hebt mag ik volgende week zondag gaan eten, ben wel benieuwd hahah nog nooit gegeten.. Wat vond jij er van ?
Niet geprobeerd. Ik deed alle boeken beetje door elkaar (heb ze allemaal) en ik kreeg mijn man echt niet warm voor bananensoepje (leek mij persoonlijk ook niet jippie) dus heb daar alt. recept (ander weekrecept) voor gedaan toen.
Het lijkt mij ook wel vrij appart maar wel eens leuk om te proberen, of manlief er blij van word weet ik niet maar goed die is denk ik zowieso niet blij want die is dan ( hopelijk ) een week gestopt met roken.
O gezellig, jullie 2. Jij aan de lijn en hij gestopt met roken. Dat wordt wat Succes in ieder geval. Wil je er veel af hebben?
Nou inderdaad, heb ook de komende twee weken geen afspraken gemaakt met vrienden enzo hahahahah Ik wil er zeker nog een kilo of 30 / 40 vanaf dus ik ga heel 2012 lijnen
Ja zoiets moet ik er ook af hebben. Was voor mijn zwangerschap al ruim 10 kilo kwijt door gewoon gezond eten en bewegen (en niet wegen, want dat was dus bij mij elke x het probleem: Als gewicht tegenviel, hield ik gezond eten niet vol) Ik at gemiddeld 1800 kcal met soms een uitschieter naar 2500 kcal (op verjaardagen/uit eten) en volgende dag weer minder. Mijn eten voerde ik in op voedingscentrum.nl. Dus wist precies wat ik binnenkreeg en wist dat ik toch goed bezig was, ondanks dat ik me niet meer woog. Maar toen was ik eind aug. zwanger en wilde ik toch wel weten wat ik woog (bij VK moet je je ook wegen, dus wou voorbereid zijn) En dat viel mooi mee, ruim 10 kilo in 4 maand tijd. (sonja beloofd meer, maar is ook harder werken vind ik) En ik was bang dat als ik ging sonjabakkeren, dat ik dan tijdens zwangerschap teveel zou aankomen (we waren bewust bezig voor kindje) omdat je dan al zolang op ong. 1000 kcal leeft en dat natuurlijk niet genoeg is als je zwanger bent
Hoi, ik was benieuwd hoe het ging met je dieet! Ik heb me net aangemeld om online mee te doen. Hoe gaat het met het boek? Is het raadzaam om deze ook aan te schaffen?
Nou ik ga vandaag pas beginnen dus ik zit nu al op een houtje te bijten nee hoor geintje, kan er vrij weinig over zeggen omdat we pas op dag 1 bezig zijn. Als je je online aanmeldt, krijg je dan ook menu's ? Anders zou ik wel een boek aanschaffen, hoorde gisteren van mijn tante ( die dus ook aan de sb gaat beginnen ) dat ze ook een winter boek heeft waar allemaal recepten in staan met stampotjes enzo, als je daar van houd zou ik die aanraden Hoeveel moet er bij jou af ? hier 43 kg en ik ga net zo lang door tot ik dat haal.. Heb er in de december maand gewoon 3kg aangegten dus die zijn nu extra
Heel veel succes! Ik moet er nog 35 af en doe ww, sb is voor mij persoonlijk te streng, maar ik leef met jullie mee! Hier is het eerste begin al gemaakt, ben er 5 kwijt ondanks de feestdagen
Zo wat goed marieke ! ww heb ik ook aan zitten denken maar ik heb geen zin om me elke keer te moeten wegen bij hun, doe het liever thuis zelf Maar heel veel succes !
Hier moet er zo'n 25 af. Als je je online aanmeld kun je dingen die je niet lust doorgeven en ook als je bv in jet weekend graag een wij tje dringt of laten aanpassen als je bv uiteten gaat. Dit heb ik gister gedaan en op basis daarvan wordt een menu samengesteld. Ik ben benieuwd hoe het eruit zal zien. Ik ben momenteel wel bezig om zwanger te worden en heb het advies gekregen om per dag een extra zuivel en een extra fruit te nemen, hoe denken jullie erover?
Ik vind dat wel een goed idee ja, je moet natuurlijk ook denken aan de goede vitamines die je binnen krijgt dus dat extra stukje fruit zou ik inderdaad wel nemen. Heb net de '' gezonde '' boodschappen gedaan, koelkast puilt uit met groentes en fruit, heb zelfs een six pack met flesjes water gekocht, die vul ik elke keer bij en dan weet ik hoeveel water ik op een dag drink.. Wat spannend dat dieet, je kan dus nog ff snoepen tot je het dieet binnen hebt Wel blijf ik mijn 2 bakjes koffie drinken per dag, daar kan ik echt niet mee stoppen hahahah
En hoe gaat het met jullie ? Ik heb het best moeilijk vandaag hahahah maar we gaan ff op de tandjes bijten want het moet er af he. Trouwens, kennen jullie Waipiti pillen ? ik wel en die gebruik ik dus, dat is voor je darmflora, je kan het als een soort kuurtje gebruiken van 5dgn en dan maak je je darmen schoon EN ( het belangrijkste ) het helpt bij het afvallen. Denk geef ff een tip Moet er wel bij zeggen dat het echte krampen kan veroorzaken, het is een beetje te vergelijken met weeen..
ik heb alle boeken van haar gedaan behalve deze dus kan je er helaas niks over zeggen. Wel dat ik met het eerste boek van sonja 20 kilo in 3 maanden ben afgevallen, en met het 2e boek 9 kilo in 6 weken. Zomerslank viel ik ook mee af. heb het alleen door stress enz allemaal weer aangegeten! Succes!!
Ik ben nu bezig met het eerste boek, ik moet er zeker 12 af. Meer mag altijd natuurlijk. Vind ik prima vol te houden, alleen 's avonds heb ik het moeilijk.
ik denk ook dat het tussen mijn oren zit hoor, het zit er nog zo ingestampt dat we lekkere dingen aten ( in dec ) er liggen ook nog wat ongeopende spulletjes in de kast en daar ga ik dan over na denken en hoe langer ik nadenk over eten hoe groter de honger, maar we zijn pas bij dag 2 dus het word een hel denk ik hahahaha
de eerste dagen zullen moeilijk zijn, maar als je straks na een week op de weegschaal staat en resultaat leest dan ben je alleen maar meer gemotiveerd om door te gaan. Succes!!