Oh ik heb mail Gratis, dat dacht ik ook wel! Deze sandalen zijn 2 weken gedragen en hebben mij 40 euro gekost. Kom ze maar bekijken dan kunt u zien dat ze er nog als nog als nieuw uit zien. Als u nieuwe schoenen wilt kopen moet u naar de schoenenwinkel gaan en niet op markplaats gaan kijken. HAHA dat mens is gek geworden.
Ja lekker Beetje suiker er over heen en gaan met die banaan..!! ( Heb honger op t moment dus eet alles )
Wat heb je terug geschreven??? Hebben jullie de foto dan bewerkt ofzo?? en de schoenen old-school gemaakt.... of beter old- look...
whhahahahahaha..... ooh oh oh oh ...... echt te komisch dit... wat zon topic al niet teweeg kan brengen hihhi heb in ieder geval een zeer leuke avond gehad dankzij jullie!! Ik ga nu slapen, morgen werken, bah..... niet zoveel zin..... en even Sam goed leggen, die ligt tegenwoordig elke avond in een benarde positie aangezien hij in de meest vreemde houdingen in slaap valt af en toe denk ik dattie in de knoop zit hihihihihi Kom morgen nog wel even spieken hier hoor! en in mn mailbox natuurlijk....... misschien zit pia dan wel in tanzania whahahahha