haaaaaaaaahahaha ja denk het laatste... UHMMMM de keuken boenen? vrijdag avond om half 11???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? dacht dat ik gek was geworden met mijn majong op vrijdagavond hihihihihihihihihihihihi of hebbie nesteldrang! hihi Nou ik ga nu echttttttttttttttttttt slapen anders ben ik morgen niet te genieten (ben ik toch al niet door die hormonen whahhaha)
Wat vinden jullie van deze: Marktplaats.nl > Originele witte lak BIRKENSTOCK teenslippers maat 34 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Overige voetbed en bandjes zijn in goede staat.
Of deze Marktplaats.nl > Originele Birckenstock teenslippers mat wit maat 39 - Kleding | Dames - Schoenen Doe een aardig bod en wie weet heb je binnenkort een paar mooie slippers. Ze zien er nog prima uit......
Marktplaats.nl > Wipstoel van Prenatal - Kinderen en Baby's - Wipstoeltjes OF de foto is gewoon slecht.. maar hier leg ik mn kind liever niet in.
Oehhhhhh Marktplaats.nl > 2x matras - incl hoes - erg goede kwaliteit - Huis en Inrichting - Slaapkamer | Matrassen en Bedbodems Die moet ik hebben!!!
Voor meer maffe/ranzige advertenties zie hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/200736-de-meest-gekke-vieze-ranzige-hilarische-mp-advertenties.html Laten we Pia nu maar wat rust gunnen . Deze doe ik op slot. Ik zie dat iedereen in ieder geval een gezellige avond heeft gehad .