zo goed als zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vissie26, 26 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama San

Mama San Actief lid

6 sep 2006
    114
    0
    0
    Doe lekker rustig aan focus je niet teveel op je kinderwens, want inderdaad daar kan je lichaam op reageren en kun je inderdaad wel schijnzwanger raken, en dat is natuurlijk heel erg vervelend.

Sterkte ermee,

Groetjes San

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ach lieve vissie, wat een teleurstelling.

Ik moet zeggen dat ik ook regelmatig klachtjes had hoor terwijl ik niet zwanger was. Je wilt het gewoon zo graag dat je lichaam je voor de gek houdt, of dat je dingen gaat zoeken.

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    je lichaam kan je soms goed voor de gek houden, en helemaal als je erop letten gaat.
    je huilbuien en emoties kunnen ook duiden op het feit dat je je er al een beetje bij neer gelegd had, en dat het nu mischien niet zo is.
    ik weet niet wat voor verklaring de ha je gegeven hebt, maar denk dat die meer weet dan wij hier. het enigste wat je van ons krijgt is speculaties, en mischien valse hoop

sterkte

4. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Ik wacht een paar weken en dan doe ik een laatste test. Ik vertrouw het gewoon niet. Ik heb allemaal klachten die ik nog nooit gehad heb. Ik loop droog te menstrueren en dat doet toch behoorlijk pijn en is erg vervelend.

Misschien zit ik er helemaal naast...maar dat zie ik dan over een paar weken wel. Ik heb nu zoiets van het zal wel niet. Maar waarom ligt mijn hormoonhuishouding dan zo op zijn kop?

Ook heb ik veelal dezelfde klachten als mijn moeder, toen ze net zwanger was.

Deel Deze Pagina