Zo graag de 2de streepje willen zien!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovelymama, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Haha, nee ik weet het..
    Vanochtend nog een testje gedaan maar is negatief !?
    Heb het niet met ochtend urine gedaan; maar dat moet toch geen verschil maken?
    Er stond in de gebruiksaanwijzing van niet! :oops:

2. gimena

gimena Niet meer actief

haha goed idee :p
    haha geintje!
    nu wel onder een lamp gedaan :D
    lekker veel fototjes gemaakt hij is zo fotogeniek

3. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    he gimena,

Ikhad laatst ook zo'n dun pennestreepje op clear blue. Was negatief.. die streep moet even dik zijn als die horizontale. Ik zie dus wel een streepje op jouw test maar lijkt verdomd veel op het streepje dat ik had laatst en die was helaas VALS.........

Maar stop niet met hopen voor jou!

4. gimena

gimena Niet meer actief

ben blij dat ik meer in het echt zie! ;)

5. Lovelymama

15 mrt 2009
    33
    0
    0
    [/quote]

Nou hopelijk heb je dan gauw een positieve test, wacht gewoon nog een paar daagjes(tenminste als je dat volhoud) :)

6. Lovelymama

15 mrt 2009
    33
    0
    0
    Ik heb je test effe bekeken, en moet zeggen ik zie 2streepjes alleen de ene is duidelijker dan de andere streepje op die ene waar je met zwarte stift erop had getekend..
    Nou hopelijk heb je nog te vroeg getest en is het over een paar dagen een dikke streep ;)

7. Lovelymama

15 mrt 2009
    33
    0
    0

Kan ik me best wel voorstellen inderdaad, had ik ook van mijn eerste als je zo gewend bent om 1streepje te krijgen en dan heb je een test in je handen met 2 :confused: , maar ben echt blij voor je het is je eerste lees ik echt leuk :D

Ik ben inderdaad 5dagen overtijd, heb een cyclus van 32 dagen, en jammer genoeg zijn de testen negatief, had vanmorgen 1gedaan, alleen zag ik als ik hem in het licht hield wel een streep, maar gewoon niet, vandaar deze topic, want volgens mij zie ik ze gewoon vliegen ofzo :)
    Je wilt iets zo graag dat je het gewoon gaat zien echt raar gewoon :rolleyes:

8. Lovelymama

15 mrt 2009
    33
    0
    0

Ik had de test al gedaan, maar moet zeggen ben er nog niet wijzer op geworden :)
    Nou mocht je de test gaan doen hoop ik echt dat het raak zou zijn...

Ps: Wat ben ik overigens blij dat ik niet de enige ben hiero die ze soms zie vliegen al die streepjes hahahahahaha

9. geertje1987

geertje1987 Actief lid

24 nov 2008
    158
    0
    0
    veendam
    hahaha ik herken het ook helemaal. Ik denk dan ook een licht streepje te zien. ik zit wel 15 minuten bij de lamp te kijken. Door die lamp lijkt het ook echt dat er een streepje is en dan beweeg, beweegt het streepje ook. Dus geen streepje hihi. Misschien deze ronde wel hopelijk.

10. MMarian

MMarian Lid

29 mrt 2009
    50
    0
    6
    Zuid-Holland
    Hoe herkenbaar..... ben zowat IN de lamp gekropen, en het zonnetje hielp me ook vandaag!
    Mijne ook in album....
    Vanmiddag zelfde resultaat met CB.....
    Wachten*Wachten*Wachten
    Hoop*Hoop*Hoop
    Duim*Duim*Duim voor Iedereen!

11. hallokarinahier

hallokarinahier Actief lid

22 feb 2009
    116
    0
    0
    Secretaresse
    Provincie Utrecht
    Hahaha, tis toch te gek meiden!
    Ik ben vanmorgen ook in de lamp gekropen en zag heel vaag wat, kan het bijna niks noemen en zeker niet als je tegen de lamp moet kijken naar een streepje, haha!

Bleh.

12. Lovelymama

15 mrt 2009
    33
    0
    0

:) Ja dat heb ik dus ook , ik pakte steeds de test weer uit de prullenbak, (net of dat hielp he om de streepje te gaan zien :rolleyes:

13. Lovelymama

15 mrt 2009
    33
    0
    0
    Ik zal zekers voor je duimen meid, hopelijk is het raak voor vele vrouwen hiero....

14. Lovelymama

15 mrt 2009
    33
    0
    0

:) , Niet teveel kijken he anders kijk je hem er misschien nog af

15. britt27

britt27 Lid

20 feb 2009
    11
    0
    0
    Ha Meiden,

Zoals jullie aan mijn banner zien heb ik niet in de lamp hoeven kruipen om te checken of het 2de streepje er nu wel of niet stond bij mij kwamen de :evil: :evil: :evil: gewoon opzetten gisteravond....
    Helaas, op naar de volgende ronde.

Ik duim voor iedereen die nog geen :evil: :evil: :evil: heeft....

Ik zou zeggen kom maar op met dat tweede streepje..

16. hallokarinahier

hallokarinahier Actief lid

22 feb 2009
    116
    0
    0
    Secretaresse
    Provincie Utrecht
    @ meiden: wat zeggen jullie van mijn templijst, zie album?
    @ Britt: balen meid!
    @ Lovelymama: ik vind het echt sneu van mezelf, haha... vooral de laatste dagen zijn het ergst met wachten. :evil:

17. Lovelymama

15 mrt 2009
    33
    0
    0

Oh jammer meid :x , nou hopelijk is volgende maand jouw maand ;)

18. Lovelymama

15 mrt 2009
    33
    0
    0
    Zo te zien lijkt het net of je een verlate eisprong hebt tenminste als dat hem was op je 28ste cyclusdag, maar die andere kan het natuurlijk ook geweest zijn, kan je niet beter met de ovulatietest doen...
    Ik heb het ook eerst zo gedaan toen van mijn dochter toen kwam ik er nooit uit, ik gebruik nu alleen nog ovutesten...

Ja dat had ik ook zo van wanneer schieten die dagen nou op dat ik mag gaan testen, ik zelf zit er al weer op en denk nu wanneer komt of die 2de streep of mijn rode duivels :x

maar ja ze zeggen he geduld is een schone zaak :rolleyes:

19. Patriez

Patriez Actief lid

25 aug 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    gelukkig ben ik niet de enige hahaha

20. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hey meide ik ben ook zo'n doos ik had met 9 dagen voor me nod al getest en ik heb ook met me ogen er boven op :oops: en indd in de prulle bak gooien en dan een 10 min later toch nog ff snel terug kijken hihi :rolleyes: maar moet gewoon gedult hebben heb de neiging om zo wa van het weekeind weer te testen maar dat doe ik maar niet wacht het gewoon maar ff af anders word je droom zo weer in duigen gegooit :( meiden succes kei grappig topic :) :thumup:

xxx blom

Deel Deze Pagina