Zo graag een derde, maar zo bang dat het weer niet goed is

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 2boyss, 2 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2boyss

2boyss Actief lid

29 jan 2015
    133
    13
    18
    NULL
    NULL
    Beste meiden,

Wij hebben twee prachtige ventjes, maar de jongste heeft het Downsyndroom. Gelukkig is hij lichamelijk heel sterk, hoe hij het geestelijk gaat doen moet de toekomst uit gaan wijzen. Maar we hebben hier wel een hele zware tijd door gehad.

Wij willen toch wel heel graag een derde kindje, voor mijn vriend gewoon omdat hij het gezin nog niet compleet vindt, maar voor mij speelt er nog meer mee. Ik wil eigenlijk het "vangnet" later voor mijn zoontje wat vergroten. Hij heeft nu later alleen zijn grote broer om op terug te vallen.

Ik weet het, misschien niet de goeie reden om nog een kindje te willen, maar wel de realiteit :). Maar ik ben zo bang dat het allemaal weer niet goed is. Wat als er weer een afwijking wordt gevonden, houden we het dan weer of niet? En zo niet, kan ik daar wel mee leven......

Soms zou een glazen bol wel makkelijk zijn ;)

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Een glazen bol is er helaas niet dus jullie zullen echt op het gevoel af moeten gaan.

Dat jullie zoontje down heeft betekend niet dat het volgende kindje dat ook gaat krijgen.
    Maar komen jullie nu niet per direct in aanmerking voor een NIPT ipv een combitest?

Misschien kan je is een afspraak maken bij een verloskundige om er over te praten.

3. 2boyss

2boyss Actief lid

29 jan 2015
    133
    13
    18
    NULL
    NULL
    wij komen idd wel meteen in aanmerking voor een NIPT test hoor, maar dan blijft nog steeds de moeilijke beslissing of je het houdt ja of nee.

4. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Moeilijke keuze,maar helaas kan niemand je die garantie geven.... Succes met je beslissing

5. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Moeilijke keuze. Van tevoren zul je het nooit weten.
    Mijn (oudere) broer heeft Downsyndroom. Mijn ouders hebben daarna nog 2 gezonde kinderen (mijn zus en ik) gehad. Dus ja, het hoeft natuurlijk niet zo te zijn.

Deel Deze Pagina