Hoi allemaal, Ik ben de laatste tijd niet veel op het forum want we hebben sinds 1 april de sleutel van ons huis gekregen en zijn daar nu erg druk mee! Maar ik wil toch even wat kwijt/vraag stellen. Sinds twee weken ben ik in de ochtend en vaak in de avond soort van misselijk. Het komt zomaar op en begin dan echt te kokhalsen. In de ochtend kan ik niet eten en ik word al misselijk als ik in de keuken kom. In de avond rond een uurtje of acht/negen heb ik het weer. Ik heb niet het idee dat ik zwanger ben. Ik ben in dag 22 van mijn cyclus, 14 maart was mijn laatste menstruatie en rond 28 maart was mijn eisprong. Ik heb wel gevoelige borsten en vaak steekjes erin. Nu is 14 februari mijn mirena eruit gehaald. Kan het zijn dat ik misselijk wordt door enige hormonen in mijn lijf?? Dat mijn lijf weer moet wennen?? Word er namelijk wel een beetje gek van! Liefs As
ja, dat zou heel goed van de hormonen kunnen komen. die doen rare dingen met je . dat kan ook wel een poosje duren. als je twijfelt kan je natuurlijk altijd een testje doen. succes!