Ik mag van mijn kleuter dochter niet meer zwaaien op school!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tumtummetje, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Hallo allemaal!

Mijn dochtertje is begin april net 5 geworden en al een tijdje mag ik niet meer zwaaien. Blijkbaar is dit kinderachtig ofzo ;)

Nu hebben ze de week na de vakanties spelinloop. Dit houdt in dat je als ouder samen iets met je kind mag doen van 08.30 - 08.45 uur.
    Mijn dochtertje wil dit dus niet. Ze wil niet dat ik blijf en ik moet gelijk weer weg :$.

Dus ik ben na vijf minuten weggegaan en zij ging samen met een ander meisje een spelletje doen (stiekem even door het raam gekeken)

Volgens mij ben ik de enige moeder die zo'n gek kind heeft :D.

Komt dit jullie ook bekend voor?

Liefs Tumtummetje

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Mijn zoontje is twee jaar en 3 maanden en sinds een week duwt ie mij 's ochtends het kdv uit

Ik krijg nog wel een kusje gelukkig :D

Je bent dus niet de enige

3. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Ik moet altijd even blijven, daarna krijg ik een kus, knuffel en je moet wegwezen.... :)
    Mandy is net 4

4. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wordt meestal ook al bij de deur van de klas geknuffeld en weg gestuurd. Alleen een keer in de twee weken is er inloopochtend waarbij ouders met kind spelletje oid mogen doen. Dan mag mama natuurlijk wel mee maar anders .... Je bent met 5 natuurlijk wel een heel grote knul/meid, dus kun je zonder mama :D

5. Magne

Magne Actief lid

9 feb 2012
    316
    0
    0
    Het oosten des lands
    Deed die oudste van mij de tweede keer dat ze naar de psz ging al, was ze dus 2 jaar en 3 maanden.. Ging ze voor me staan, handjes in de zij en zei heel demonstratief: 'nou, daahaag, mámma!' Echt op zo'n toon van 'ga je nou nog eens weg of hoe zit dat!'
    Ze is dol op me hoor, alleen had ze geen behoefte aan d'r moeder op school, haha

Zelfstandig tiepje is 't (nog steeds).. :D

Deel Deze Pagina