kwijlen....

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sim, Oct 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sim

sim Niet meer actief

pfff, ons jochie kwijlt zo ontzettend veel, het is net een kraan die open staat, hij heeft thuis de hele tijd een slabber om die ik echt elk half uur vervang voor een droge, maar desondanks wordt zijn truitje toch ook nog nat, en die wordt dus ook om de zoveel tijd vervangen..(inclusief rompertje)

echt een hele stapel slabbers per dag gaan erdoor hier!

wanneer wordt dat kwijlen wat minder...

2. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    sow die kan het echt goed zeg
    ik ken het hier niet
    mijn oudste kwijlde alleen als hij met tanden bezig was
    en mijn jongste heb ik nog niet echt zien kwijlen behalve na een fles mss

3. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Wanneer die al zijn tanden heeft :) .

Ik heb deze vraag ook gesteld aan het cb toen Kylian zo erg begon te kwijlen en dat was dus het antwoord.

Groetjes Anita

4. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    uhhh....nou wil ik je niet ontmoedigen,maar daniel die in januari 4 word kwijlt nog steeds!Gelukkig niet zo erg meer als op die leeftijd maar we moeten hem er regelmatig aan herinderen dat hij even slikt.Het kan zijn dat jou kindje een verkeerde adem techniek heeft .Heeft daniel ook.dit is niet erg, alleen ze ademen dan door de mond ipv van de neus........

5. sim

sim Niet meer actief

heel raar is ook, als we weggaan is het een stuk minder! dus in de auto kwijlt ie nauwelijks en in de buggy ook niet, maar zodra we thuis zijn is het dweilen met de kranen open! water naar de zee dragen!

6. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    je hebt trouwens ook slabbers met stof aan de voorkant en plastic aan de binnenkant dan wordt het truitje niet nat.

7. sim

sim Niet meer actief

@ mandy, waar zijn die te koop? :D

8. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Die kun je kopen bij Hans Textiel, kost geen drol en zien er nog best leuk uit.
    Hier ook zo'n kwijlebabbel. Tja, volgens het CB zijn haar speekselklieren sinds kort gaan werken, omdat ze ook begint te brabbelen. Af en toe zie je hele bellen uit de mond komen.

9. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Of bij Zeeman, 7 stuks voor een euro ofzo.

10. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    kopen! :D

11. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    inderdaad zeeman voor elke dag 1!

12. Sijke

Sijke Bekend lid

hier ook gekwijl en natte rompers, ik gebruik af en toe van die kleine kwijlslabbetjes van Hen M, ook met plastic aan de achterkant (halve maanvormig met klittenband aan de achterkant). Maar heeft het altijd met tanden krijgen te maken? lijkt me nog zo vroeg voor tanden, hier bij ons bedoel ik dan. A. probeert nu ook alles in zijn mond te stoppen wat hij in handen krijgt en kan lekker spelen met doekjes en knuffels.

13. sim

sim Niet meer actief

:D dus hup morgen naar de zeeman! hoop niet dat iedereen naar stadskanaal gaat, want dan hoef ik zeker niet meer te gaan :)

trouwens elijah had met 4 maand zijn eerste tandje, dus het kan best dat hij met 3 maand al last krijgt. elijah maakte ook bellen, leek soms net of hij een slok dreft had gehad :rolleyes:

14. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Heb je soms last van droge lucht in huis, dat hij daarom door zijn mond gaat ademen en meer kwijlt?

Share This Page