Ja, ik zou ook testen... Echobureau is vast ook niet open in het weekend. En maandag moet je toch wel ergens terecht kunnen als je zo ongerust bent? Waar woon je; is er niet een andere verloskundigepraktijk daar?
echt een falen van de zorg.. ik vind niet dat ze dit kunnen maken. Ik zou inderdaad ook even flink boos worden bij die vk / huisarts dat doet soms wonderen. Als het om een mk of bbm zwangerschap gaat kan dit nog gevaarlijk zijn ook. Hoe is het nu met je? heb je geen bloed meer verloren?
Nee geen bloed verloren dus wacht tot morgen heb vandaag genoeg te doen dus afleiding heb ook geen pijn meer. Ga morgen bellen kijken of me arts al terug is.
Hoi Hoe gaat het? Heb met verbijstering je verhaal gelezen. Onbegrijpelijk dat ze je met ruim 7 weken geen echo willen geven. In hoeverre is je vk hiervan op de hoogte? Want ik begrijp dat je met een assistente te maken hebt? Gezien jouw verleden zou ik een klacht indienen, want met ruim weken is er genoeg te zien op een echo. Ik herken het helaas wel, ik verloor vanaf 4,3 wkn zwangerschap ook steeds wat bloed, heb alle kleuren voorbij zien komen. Dit heeft tot 8wkn geduurd. Heb met 5.3 weken een echo gehad, maar dit heeft heel veel voeten in de aarde gehad. Niemand wilde me helpen, want er zou niks te zien zijn. Uiteindelijk ben ik geholpen door een gyn die ons heeft bijgestaan tijdens onze ecd poging, maar moest hiervoor een uur rijden. Ze kunnen echt wel zien of er bloed in de bm zit en zeker met jouw termijn. Ik duim voor je dat je met goed nieuws komt, ik schrik nl van je onderschrift...
Heel erg moe vandaag liefst wil ik me bed in om te slapen maar me knul is me alles dus slapen moet maar wachten. Vanavond moet ik nog werken. Heb verder geen buikpijn of bloedverlies meer alleen maar heel erg moe. Ik weet niet of het een goed teken is dat ik nu zo moe ben? Maar ik zie het wel.
Vind het gewoon onbegrijpelijk van je VK en zo. Pfff! Vermoeidheid is goed teken alvast! Had ik hele eerste trim ook en nu ook weer. Dat het bloeden gestopt is, is ook goed teken! Test minder duidelijk wil niet direct iets zeggen. Mss bloed laten afnemen bij huisarts? En dan twee dagen later nog eens? Kunnen ze zien of het al voldoende gestegen is of niet! Is ook wel heel duidelijk te zien of alles ok is of niet. Afwachten nu dus. Wanneer zou je kunnen gaan voor echo? Veel sterkte!
Ik heb met open mond je verhaal gelezen en lees steeds vaker van meiden dat hun verloskundige niks wil doen. Vind dit rechts streeks belachelijk. Ik had naar de praktijk toe gegaan als ik jou was. En ge-eist dat ze wat hadden gedaan. Jij bent zwanger, jij heb je gevoelens, en zij blijkbaar niet!! Die mensen zijn er voor jou! Het is hun werk notabene!!!! O.N.B.E.G.R.I.J.P.L.I.J.K dit! Ik kan dit echt niet geloven. Ik ben wel blij voor je dat het bloeden gestopt is, en vermoeid zijn dat hoort bij de zwangerschaps symptomen. Ik had dat heel erg bij de 1e 12 weken. Wanneer heb je weer een afspraak bij je vk staan? ik zou je gevoelens duidelijk kenbaar maken.
Vrijdag staat er een echo ik zal dan 8 weken en 6 dagen moeten zijn. Huisarts laat het aan de vk over en bij de vk kom ik niet verder dan de assistente. Zelf aan huisarts gevraagd voor doorverwijzing maar volgens de huisarts moet de vk dat maar doen. Ik kom dus nergens dus moet ik maar wachten tot vrijdag maar ik zal dan zeker melden bij de vk dat ik aan de tel niet netjes behandelt word . Nu dus nog 4 dagen wachten en maar hopen dat ik geen bloed zie en de tijd gaat heel langzaam. Gelukkig moet ik vanavond werken en morgen ook dus dan heb ik wat afleiding.
Wat ik me afvraag he waar is vaders ??? Ik bedoel als mij dit overkwam mijn man stond met mij voir de deur van vk of ehbo maar er zou iemand naar kijken weet jouw situatie niet maar ik had het niet gepikt kan me er nu al bois om maken en dan lees ik het verhaal alleen zeker met jouw verleden met miskramen verwacht je toch een beetje medeleven en begrip hoop dat het goed komt met je zwangerschap sterkte en zal voor je duimen xxx
Me man zorg nu buiten zijn 48 uur baan voor onze zoon zodat ik dan ff rustig aan kan doen hij is heel lief en zorgt goed voor ons maar als ik al gebet heb naar de huisarts en vk dan doet hij het niet nog een keer hij werkt overdag en heeft het super druk vrijdag heeft hij vrij genomen wat ik al heel lief vind van hem.
oja dat snap ik en heel lief dat hij jou zorg ontneemt en tuurlijk is het zwaar mijn man werkt ook veel dat begrijp volledig maar ja niet iedere man is het zelfde en niet iedere situatie en evt de huisartsenpost bellen vanavond zou dat niet kunnen gewoon je verhaal vertellen en misschien dat hun wel begrip hebben voor je onzekerheid mijn vriendin heeft ook een miskraam gehad met 7 weken en de huisartsen post hebben haar wel even nagekeken omdat ze bloedverlies had en zich zorgen maakte misschien dat dat een optie is en anders hoop ik dat het vrijdag een mooie dag word voor jullie dat alles goed zit en jullie eindelijk kunnen gaan genieten sterkte tot die tijd
Jeetje, wat een zorgen allemaal. Ik zou bijna in staat zijn jouw verloskundige voor jou te bellen . Ik moet zeggen dat ik het heel erg netjes vind hoe jij en je man zich gedragen. Menig ander zou inderdaad naar de ehbo gegaan zijn, hoewel die er echt niet voor bedoeld is. Ik vind het dus ook juist heel goed dat je dat niet doet. Maar echt, bel je verloskundige praktijk morgen nog eens op en vraag echt dringend de verloskundige zelf te spreken te krijgen. Die wil je vast wel een echo maken en als ze dat niet kan naar een echopraktijk of ziekenhuis laten gaan. En als ze je niet doorverbindt, bel dan desnoods op het noodnummer (niet nu, maar morgen overdag), dan krijg je in ieder geval die vervelende assistente niet. Als dat niet lukt: dan echt in het ziekenhuis onder controle gaan. Dat kan in jouw geval echt wel. Als je vk je daar niet naar doorverwijst kun je ok zelf bellen! Ik, en volgens mij ook alle andere lezers van dit forum, hopen echt van je te horen of je sneller voor de echo terecht kan, en anders vrijdag hoe het is afgelopen. Volgens mij duimen we allemaal even hard voor je!