Zo handig...pols gebroken!

Discussie in 'De lounge' gestart door francis78, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Ik heb vanmorgen door een stom ongelukje mijn linkerpols gebroken. Flink balen natuurlijk!
    Deze week heeft mijn man ( gelukkig) nog vrij, maar vanaf volgende week is hij de hele week weg! Hij is vrachtwagenchauffeur.
    Met 2 kinderen, waarvan 1 van 14 mnd, niet zo handig.
    Nou ben ik rechts, dus dat valt weer mee, maar heeft iemand nog handige tips en trucs?

2. Only me

Only me Niet meer actief

Nee meis helaas niet, maar ik wil je wel heel veel sterkte en succes wensen ;)

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Jemig is het besmettelijk ofzo? Mn leidinggevende loopt sinds zaterdag in t gips (elleboog uit de kom plus gebroken) en een andere collega heeft een akkefietje gehad met een stanleymes... gelukkig alleen maar vleeswond, maar wel heftig.

Beterschap meid

4. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    volgende week zal de pijn al een stuk minder zijn en kan je er wat meer mee, maar gips kan wel scherp zijn dus miss wat van die watten eromheen rollen als je met de jongste aan de gang gaat.
    en een douche zak is handig, als je zelf douched kan het nog wel met een plastik zak oid maar als je de kleine in bad/ douch doet is zo'n zak wat sterker.

veel beterschap!

5. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Zo'n douchezak haal ik zeker, gister met plastic zak gedouched, wat een ramp!
    Morgen komt het vaste gips er al om, mijn spalk zit niet goed! Scheelt weer gewicht en omvang!!
    Verders nog iemand tips?

6. Que

Que Niet meer actief

Ik ben in dec geopereerd aan mijn linker voet. 2 weken gips gehad. Wat een drama met een uk van toen 7,5 maand en ruim 10 kilo. Nu sinds gister weer opnieuw gips (voet is ontstoken en geneesd slecht) voor 4 weken gips en dat met een uk van ruim 8 maanden en 11 kilo. PFFF geen tips dus. Zou willen dat het mijn arm was.

Je moet gewoon rustig aan doen en wat je kan doen kan je en wat je niet kan doen niet. Je word vanzelf steeds handiger in dingen.

Beterschap!!

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik heb verleden jaar mn pols gebroken toen de kinderen 1,5 en 5 maanden waren
    De eerste week kon ik vrij weinig omdat het nog teveel pijn deed. De tweede week kon ik bijna alles maar was het alleen vreselijk dat ik geen auto mocht rijden
    ik hoop dus dat het volgende week een stuk beter gaat en je word er snel handig in en je word het ook heel snel zat

8. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Haha, zat ben ik het nu al! Afhankelijk zijn is niks voor mij. Tja, autorijden ga ik zeker missen, heb wel veel binnen fietsafstand, dat scheelt!

Deel Deze Pagina