Hallo, Meiden HELP! Aankomend weekend gaat onze dochter een nachtje bij mijn moeder slapen dus ben alleen met mijn vriend. Nu wil ik een dagje/ avondje weg maar heb geen idee waarheen. We laten as vrijdag beide een tatoeage zetten dus zwemmen/ sauna lijkt me geen goed plan. Een overnachting kan niet omdat mijn vriend de dag erna om 07.00 uur na zijn werk moet. Normaal verzin ik met gemak leuke uitstapjes maar nu weet ik helemaal niks. Dus kom maar op met die leuke ideeën..... Bedankt
In Belgie vlakbij Brussel zit nu een tent, bioscoop en overnachting in 1 voor 2 personen 65,00 Kijk anders even op Hotel Aanbiedingen - Sterren Hotels voor vaste lage prijs van 30 euro!
Misschien iets van een cursus bonbons maken? Bezoekje aan een chocoladefabriek Hier op deze site zien wij regelmatig leuke dingen die we ook doen: Dagje uit? 500 activiteiten als dagje uit of cadeaubon!
- Walibi? - Efteling? Oftewel: pretpark!? (worden wij altijd errug blij van allebei, haha) Anders: Winkelen in een grote stad karten naar een museum of tentoonstelling ehm.... oke, weet t ook ff niet meer Oh, misschien gewoon lekker naar een bos of strand; lekker wandelen & uitwaaien..? Offe...... workshop schilderen of bonbons maken ofzo..? Echt geen idee meer, haha!